همشهری آنلاین: هشتمین نشست «از نزدیک» با حضور «مجید عباسی» از پیشکسوتان طراحی گرافیک ایران روز جمعه اول آذرماه در مدرسه ویژه برگزار می‌شود.

طراحی گرافیک

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، هشتمین نشست از سلسله نشست‌های آزاد مدرسه‌ ویژه در سال جاری به «مجید عباسی» از هنرمندان و استادان شناخته شده طراحی گرافیک ایران اختصاص دارد که عصر جمعه یکم آذرماه ساعت 17 برگزار می‌شود.

در این نشست بیژن صیفوری و تهمتن امینیان با مجید عباسی به گفت و گو و نقد و نظر خواهند پرداخت.

همچنین تعدادی از آثار طراحی روی جلد کتاب مجید عباسی نیز در نگارخانه ویژه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار فارس، «از نزدیک» عنوان سلسله نشست‌های آزاد در مدرسه ویژه است که در هر ماه از سال 1392 با دعوت از یک طراح گرافیک برگزار می‌شود.

تاکنون این نشست‌ها در طول ماه‌های گذشته با حضور قباد شیوا - مصطفی اسداللهی - عباس کیارستمی - علیرضا مصطفی زاده - ابراهیم حقیقی- آیدین آغداشلو و با یادی از مرتضی ممیز برگزار شده است و هشتمین نشست نیز به «مجید عباسی» اختصاص یافته است.

همچنین مجید بلوچ - فرشید مثقالی، ساعد مشکی و مهران زمانی نیز از جمله طراحانی هستند که در طول ماه‌های آینده میهمان گالری ویژه خواهند بود.

در این نشست‌ها، علاوه بر گفت‌وگو با این هنرمندان، آثارشان نیز به نمایش گذاشته می‌شود.

مدرسه ویژه در نظر دارد حاصل این گفت و گوها و نقد و نظرها را با همکاری و مشارکت موسسه فرهنگی پژوهشی چاپ و نشر نظر در قالب چند کتاب به چاپ برساند.

مدرسه ویژه در خیابان خرمشهر -خیابان شهید عربعلی (نوبخت) - خیابان سوم - ضلع جنوب غربی میدان سوم نیلوفر - ساختمان شماره 5 واقع است.

 

کد خبر 238970
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز