همشهری آنلاین: تیم والیبال نشسته ثامن‌الجج سبزوار با پیروزی بر تمامی حریفان خود در مرحله گروهی، به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شد.

والیبال نشسته

تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار، نماینده ایران در مسابقات قهرمانی والیبال نشسته باشگاه‌های آسیا در اولین روز مسابقات موفق شد برابر تیم یونان چین، به برتری سه بر صفر دست یابد.

والیبالیست‌های کشورمان در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 12، 25 بر 20 و 25 بر 16 حریف خود را مغلوب کردند.

در دومین روز مسابقات، تیم ثامن‌الحجج مقابل تیم قزاقستان در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 8، 25 بر 21 و 25 بر 13 به پبروزی رسیدند.

در این دیدار تیم ملی قزاقستان در قالب تیم باشگاهی آکتای مقابل نمایندگان ایران به میدان آمد.

در روز دوم نماینده کشورمان یک دیدار نیز مقابل تیم ملی عراق که در قالب یک تیم باشگاهی به میدان آمده بود، انجام داد که بازهم در سه گیم پیاپی و این بار با نتایج 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 20 به برتری رسید.

در سومین روز مسابقات، تیم ثامن آخرین دیدار مرحله گروهی خود را با غلبه بر شانگهای چین به پایان برد.

در این دیدار نمایندگان کشورمان در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 15، 25 بر 13 و 25 بر 6 حریف را مغلوب کرده و به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کردند.

با این پیروزی تیم ثامن‌الحجج به عنوان تیم اول گروه در مرحله بعدی برای راه‌یابی به فینال با تیم چهارم گروه دیگر روبرو خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار، شانگهای چین، یونان چین، آکتای قزاقستان (تیم ملی) و تیم ملی عراق در محل ورزشگاه پارالمپیک شهر پکن در جریان است و روز یکشنبه (24 آذر) پایان می‌یابد.

 

کد خبر 242402
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز