همشهری آنلاین: دومین دیدار تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کوچک مقابل روسیه برگزار شد که این دیدار با نتیجه چهار بر یک به سود روسیه به پایان رسید.

footsall

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتسال بانوان ایران از سری رقابت‌های جام جهانی بانوان در اسپانیا شنبه شب بیست و سوم آذرماه برگزار شد که تیم ملی بازی را با نتیجه 4 بر 1 واگذار کرد. تک گل تیم ایران را سپیده زرین‌راد به ثمر رساند.

لازم به ذکر است، صفری، سفیر ایران به همراه توفیقی، رایزن اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

المیرا ثمینی‌پور، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان گفت: دیدار بسیار خوب و پایاپایی بود، اما به دلیل خستگی بیش از حد بازیکنان و فشار بازی نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم. ملی‌پوشان علاوه بر سفر سنگینی که داشتند، یک بازی سخت و سنگین را با تیم مالزی برگزار کرده و به فاصله 10 ساعت باید دومین بازی خود را انجام می‌دادند.

وی افزود: برخلاف بازی صبح که از سوی داوران قضاوت خوبی را شاهد بودیم، داوری بازی با روسیه قابل قبول نبود.

سالن فوتسال مملو از تماشاگران ایرانی و خارجی بود که تیم ایران را یکپارچه تشویق می‌کردند و سفیر به همراه رایزن اقتصادی سفارت ایران بعد از بازی از ملی‌پوشان تقدیر کرده و از آنها خواستند تا برای موققیت تلاش خود را به کار گیرند.

گفتنی است، تیم ملی روز یکشنبه استراحت داشته و دوشنبه به مصاف تیم قدرتمند برزیل می‌رود.

کد خبر 242504
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز