گروه اجتماعی: برگزاری اردوهای هجرت بسیج سازندگی موجب تسریع در توسعه و سازندگی کشور و منشاء خیر و برکت برای محرومان است.

حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اعلام این مطلب گفت: اجرای اردوهای هجرت تلفیقی از امور نظری و عملی است که در ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جوانان و نوجوانان تأثیر مثبتی دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های گسترده بسیج سازندگی به ویژه در زمینه اردوهای هجرت افزود: استفاده از ظرفیت بالای جوانان تحصیلکرده بسیجی در امور فرهنگی ، عمرانی ، محرومیت‌زدایی، خدمات رسانی  به نقاط دورافتاده، گامی مؤثر در توسعه و آبادانی کشور محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این طرح در راستای عدالت گستری ، کمک بزرگی به دولت و نهادهای حمایتی می‌کند و موجب کاهش هزینه‌های عمرانی و خدماتی می‌‌‌شود.

وی حمایت نمایندگان مجلس از این طرح را بسیار مفید و مؤثر ارزیابی کرد و افزود: کارنامه درخشان اردوهای هجرت بسیج سازندگی در سال گذشته، موجب استقبال زیاد نمایندگان مجلس به ویژه نمایندگان مناطق محروم از این طرح شد.

مظفر افزود: اگر مسئولان نهادهای دولتی و غیر دولتی و نمایندگان مجلس بتوانند همکاری و همیاری بهتری با این طرح داشته باشند قطعاً شاهد فعال شدن اردو‌ها در تمامی عرصه‌های حمایتی و خدمات رسانی خواهیم بود.

کد خبر 24436

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز