همشهری آنلاین: رییس سازمان حج و زیارت از آسیب دیدن ۱۴ زائر ایرانی عمره مفرده جاری هنگام فرود هواپیمای حامل حجاج در فرودگاه مدینه منوره خبر داد.

سقوط هواپیما زائران ایرانی در مدینه

به گزارش ایرنا،« سعید اوحدی» در رابطه با آسیب دیدن 14 زائر ایرانی در فرودگاه مدینه، گفت: هواپیمای حامل زائران استان خراسان رضوی به شماره پرواز 2841 ساعت پنج صبح امروز هنگام فرود در فرودگاه مدینه دچار نقص فنی و فرود اضطراری شد که بر اثر آن 14 نفر از زائران ایرانی آسیب دیدند.

اوحدی یادآور شد: 13 نفر از زائران ایرانی به صورت سرپایی درمان شدند و یک زائر 82 ساله به نام خانم «حوریه خامنه» در بیمارستان ملک فهد مدینه بستری است که البته مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با بیان این که این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی سعودی بود، اظهار داشت: نقص فنی هواپیما در هنگام فرود در فرودگاه مربوط به باز نشدن چرخ های آن بود.

رییس سازمان حج و زیارت درباره خبر مربوط به انفجار در مسیر اتوبوس زائران ایرانی در عتبات عالیات نیز گفت: تاکنون این خبر که توسط خبرگزاری فرانسه مخابره شده تایید نشده است.

به گفته اوحدی پیشتر در ایام اربعین حسینی (ع) نیز خبرگزاری فرانسه خبری درباره انفجار در مسیر زائران ایرانی منتشر کرد که آن نیز تایید نشد.

کد خبر 244718
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز