گروه حوادث: یک زن ۲۸ ساله آمریکایی به بهانه جن‌گیری، ‌۲ کودکش را به قتل رساند.

این زن که اهل مریلند است 2کودک دیگرش رانیز با ضربات چاقو مجروح کرد که راهی بیمارستان شدند. راز این جنایت هولناک زمانی فاش شد که همسایه‌ها در نزدیکی خانه این زن متوجه درهای باز خودرویی شدند. همسایه‌ها که به موضوع شک کرده بودند با پلیس تماس گرفتند و موضوع را اطلاع دادند.

بعد از این تماس مأموران راهی محل حادثه شدند و با پیداشدن اجساد پی بردند یک زن سنگدل دست به جنایتی هولناک زده است. این زن 28ساله که با همدستی زن 21ساله‌ای دست به قتل کودکانش زده بود دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: از مدت‌ها قبل ارواح شیطانی به سراغ فرزندانم آمده بودند و من برای شکست دادن این ارواح و جن‌گیری تصمیم گرفتم تا آنها را از بند این شیاطین نجات بدهم.

برای همین با ضربات چاقو به جان کودکانم افتادم. وی ادامه داد: 2نفر از آنها (یک و 2ساله) تسلیم مرگ شدند و خوشبختانه از شر شیاطین نجات پیدا کردند اما 2کودک دیگرم (5و 8ساله) زنده ماندند و راهی بیمارستان شدند. این زن جنایتکار که زکیا نام دارد به اتهام 2فقره قتل عمدی درجه یک و 2فقره اقدام به قتل عمد متهم شده است. همچنین همدستش بازداشت شده و تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 246522
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز