شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات با ۱۳۶۷ واحد افزایش به ۸۴ هزارو ۱۶۴ واحد رسید و معادل ۱.۶ درصد رشد کرد.

‌ ‌مبادله 348 میلیارد تومان سهام

سهامداران بورس تهران  700 میلیون سهم به ارزش 348میلیارد تومان در بورس دادوستد کردند که از این میزان 96میلیون و 345هزار سهم به معاملات سهام بانک صادرات اختصاص یافت.

مبادله 6 میلیارد سهم در تالار مجازی

6 میلیارد و 46 میلیون سهم به ارزش 157 هزار و 654 میلیون ریال در تالار مجازی بورس دادو ستد شد.تالار مجازی بورس سامانه ای است که معاملات بازار سهام را شبیه سازی می کند.

‌ ‌ قیر 5تولیدکننده کشور در تالار صادراتی معامله شد

تالار صادراتی بورس کالای ایران شاهد معامله انواع قیر 5تولیدکننده کشور بود؛ ضمن اینکه منومر وینیل استات سنگاپور در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

‌ ‌عرضه برق در بورس انرژی بدون قطع و وصل

اولین روز هفته بورس انرژی در انحصار معاملات برق نبود تا بازار فیزیکی دیروز با عرضه و فروش بیش از هزار تن آیزوریسایکل سهم عمده‌ای در بازار انرژی داشته باشد. به گزارش همشهری، در معاملات دیروز شنبه دوازدهم بهمن، در بازار مشتقه، 680قرارداد سلف موازی استاندارد برق در 2نماد بار پایه و بار پیک روزانه معامله شد. و در بازار فیزیکی 1080تن محصول آیزوریسایکل شرکت پالایش نفت بندرعباس عرضه شد و با موفقیت به فروش رسید.

صعود شاخص فرابورس 

در پایان معاملات روز شنبه تغییر مالکیت 92.4 میلیون اوراق بهادار به ارزش 1180میلیارد ریال توسط سرمایه‌گذاران فرابورس ایران رقم خورد. به گزارش همشهری، در جریان معاملات دیروز شاخص فرابورس (آیفکس) نیز از آغاز معاملات روندی صعودی را طی کرد و در نهایت با 2.73 درصد افزایش که معادل 22.31 واحد است، روی عدد839.4 واحد ثابت شد.‌ ‌

صدور مجوز چهارمین شرکت پردازش اطلاعات مالی

سازمان بورس مجوز چهارمین شرکت پردازش اطلاعات مالی را صادر کرد. به گزارش همشهری، مجوز فعالیت شرکت پردازش اطلاعات مالی نوآوران امین، صادر شد.

کد خبر 247950
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز