همشهری آنلاین: در طی رقابت‌های هفته نوزدهم بوندس‌‌لیگای آلمان، تیم‌های بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن که تعقیب‌کنندگان اصلی بایرن مونیخ محسوب می‌شوند، توانستند بر حریفان خود پیروز شوند و به بحران موقت خود پایان دهند.

Aubameyang

اینتراخت برانشوایگ ۱ - بوروسیا دورتموند ۲

تیم بوروسیا دورتموند، نایب‌قهرمان فصل گذشته که در طی چهار بازی اخیرش از کسب پیروزی محروم مانده بود، در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا توانست بحران کوچک خود را پشت سر گذارد و با نتیجه دو بر یک میزبان خود، اینتراخت برانشویگ را شکست دهد. یکی از چهره‌های برتر این دیدار اوبامیانگ، مهاجم تیزپای دورتموند بود که هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

بایر لورکوزن ۲ - اشتوتگارت ۱

تیم اشتوتگارت که در هفته ۱۹ مهمان بایر لورکوزن بود، برای سومین بار در طول یک هفته متحمل شکست شد. لورکوزنی‌ها اگر چه در دقیقه ۱۲ در پی گل لایتنر برای اشتوتگارت یک بر صفر از مهمان خود عقب افتادند، اما توانستند آرام آرام بازی را در دست گیرند و با گل کیسلینگ در دقیقه ۲۶ نیمه اول را با تساوی به پایان برند. دردیوک، مهاجم لورکوزن با زدن گل دوم در دقیقه ۸۴ سه امتیاز مهم برای تیمش به ارمغان آورد.

شالکه ۲ - وولفسبورگ ۱

تیم شالکه با پیروزی دو بر یک مقابل وولفسبورگ در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا توانست سه امتیاز مهم کسب کند و جای خود در رده چهارم جدول را استحکام بخشد. گل پیروزی شالکه در دوئل با وولفسبورگ را کوین پرینس بوآتنگ در دقیقه ۸۱ با شوتی دقیق به ثمر رساند.

هوفن‌هایم ۳ - هامبورگ صفر

بحران تیم پرسابقه هامبورگ در فصل جاری همچنان ادامه دارد. هامبورگی‌ها که در هفته نوزدهم مهمان هوفن‌هایم بودند، با سه گل از حریف خود شکست خوردند. این پنجمین شکست پیاپی هامبورگ محسوب می‌شد. ۴۴ گل خورده در طی ۱۹ بازی گذشته، نمایانگر ضعف‌های این تیم به ویژه در خط دفاعی است. هامبورگی‌ها در حال حاضر تنها با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم قرار دارند.

آگسبورگ ۳ - وردر برمن ۱

تیم آگسبورگ که فصل گذشته در معرض سقوط به لیگ دسته دوم قرار داشت، در فصل جاری تاکنون چهره‌ای موفق از خود نشان داده و به حریفی جدی برای دیگر تیم‌های بوندس‌لیگا بدل شده است. آگسبورگ اگر چه در دقیقه سه، یک بر صفر از مهمان خود، برمن عقب افتاد، اما پس از نود دقیقه توانست با گل‌های ورنر، آلتین‌تاپ و هان سه بر یک برمن را شکست داده و جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کند.

ماینتس ۲ - فرایبورگ صفر

یکی دیگر از تیم‌های موفق رقابت‌های هفته نوزدهم بوندس‌لیگا ماینتس بود که با نتیجه دو بر صفر از سد مهمان خود، فرایبورگ گذشت. شاگردان توماس توخل، سرمربی ماینتس کنترل بازی در این دیدار را در دست داشتند. گل‌های ماینتس در دقایق ۲۴ و ۸۶ توسط پارک و "کو" (Koo) به ثمر رسید. این تیم در حال حاضر با ۳۰ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و از شانس خوبی برای صعود به رقابت‌های اروپایی برخوردار است.

هانوفر ۳ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۱

تیم هانوفر در دومین پیکار خود تحت سرمربی‌ جدیدش، تیافون کورکوت نیز پیروز میدان را ترک کرد. هانوفر در نبردی تنگاتنگ مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ توانست بهتر از مهمان خود از موقعیت‌های به‌دست آمده سود جوید و حملات خود را به نتیجه برساند. درخور توجه آن که هر چهار گل این دیدار در نیمه دوم به ثمر رسید. جوف، مهاجم هانوفر با زدن دو گل یکی از چهره‌های برتر این دیدار بود.

دیدارهای یکشنبه

به گزارش دویچه‌وله، پیکارهای هفته نوزدهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه (13 بهمن) با برگزاری دو دیدار به پایان ‌رسید که طی آن هرتا برلین میزبان نورنبرگ بود که با نتیجه یک بر سه مغلوب میهمانش شد و بایرن مونیخ نیز در خانه خود به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و توانست این تیم را با پنج گل درهم بکوبد.

بایرن مونیخ

کد خبر 248121
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز