سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد یک هفته به تعویق افتاد.این تصمیم به‌دنبال بارش شدید برف و برودت هوا در بسیاری از مناطق کشور، درخواست داوطلبان، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس اتخاذ شده است.

این تصمیم به‌دنبال بارش شدید برف و برودت هوا در بسیاری از مناطق کشور، درخواست داوطلبان، مسئولان استانی و نمایندگان مجلس اتخاذ شده است. به گفته حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور کنکور کارشناسی ارشد هفته آینده طی روزهای 23 تا 25 بهمن برگزار می‌شود. قرار بود کنکور سال93 با حضور حدود 951هزار نفر داوطلب طی روزهای 16 تا 18 بهمن در سراسر کشور برگزار ‌شود. اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش درباره کنکور ارشد 19بهمن منتشر می‌شود.

البته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دوشنبه همین هفته در پاسخ به شرایط جوی نامناسب و مهیا نبودن امکان برگزاری کنکور ارشد در برخی استان‌ها گفت: سازمان سنجش نماینده ویژه برای رسیدگی به وضعیت داوطلبان در استان‌های برفگیر اعزام می‌کند. با استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در ارتباط هستیم و سفارش‌های لازم را برای هرچه بهتر برگزار‌شدن کنکور کارشناسی ارشد در این مناطق انجام داده‌ایم.

سفارش شده که اگر داوطلبی موفق به تهیه کارت ورود به جلسه نشده است، با او همکاری شود تا در محل حوزه بتواند کارت خود را دریافت کند. این را ابراهیم خدایی پیش از به تعویق افتادن کنکور ارشد بیان کرده بود. سازمان سنجش به داوطلبان توصیه کرده بود برای به موقع حاضر شدن در کنکور یک روز زودتر به محل برگزاری بروند. به هر روی تداوم بارش برف و برودت هوا موجب شد تا مسئولان سازمان سنجش و سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط به این جمع‌بندی برسند که شرایط برای برگزاری کنکور ارشد مهیا نیست.

کد خبر 248464
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز