مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۵ - ۰۹:۰۵
۰ نفر

جلسه معارفه مهندس علیرضا جعفری ، شهردار جدید منطقه 13 و تودیع مهندس عباس قدیری ، شهردار سابق این منطقه ، برگزار شد.

به گزارش سما ، در جلسه تودیع و معارفه شهردار منطقه 13 که با حضور معاون امور مناطق شهرداری تهران برگزار شد ، شهردار سابق منطقه 13 گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته شهرداری منطقه 13 در بین مناطق 22 گانه در حوزه عملکرد خدمات شهری رتبه اول را دریافت کرده است.

مهندس عباس قدیری تصریح کرد: فضای سبز این منطقه از 6/3 مترمربع به 7/5 مترمربع افزایش یافته است و در عرصه توسعه فضای سبز در حاشیه و جنگل کاری طبق ارزیابی های انجام شده رتبه اول را احراز کرده است.

وی در خصوص اجرای طرح جهادی 137 در منطقه 13 نیز گفت: طبق دستور و حمایت شهردار تهران بر اجرای طرح جهادی 137 ، شهرداری منطقه 13 بدون جذب نیرو در بین مناطق 22 گانه موفق به اخذ رتبه ممتاز شده و امیدواریم همچنان شاهد تداوم این موفقیت ها باشیم.

قدیری خاطرنشان کرد: رفع پاره ای از مشکلات حوزه های حمل و نقل و ترافیک ، فنی وعمرانی ، فرهنگی و اجتماعی ، شهرسازی ، برنامه ریزی و هماهنگی ، از دیگر اقداماتی است که در منطقه انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: مسئولیت اداره شهر وظیفه شهرداری است ، لذا باید همواره سعی و تلاش کرد تا با مشارکت مردم و مجموعه به اهداف متعالی خود نزدیک شویم.

معاون شهردار تهران در خصوص پایان پروژه های نیمه تمام در سطح شهر ، گفت: تا پایان سال جاری باید تمامی پروژه های نیمه تمام طبق یک زمانبندی مشخص به پایان برسد.

کد خبر 2489

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز