همشهری آنلاین: رقابت‌های دور نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر روز دوشنبه (۵ اسفند) به میزبانی باشگاه مخابرات اصفهان پایان یافت.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مخابرات اصفهان، ایثار قم، مرحوم داداشی کهریزک و هیات اراک، چهار تیم راه یافته به این دور از مسابقات بودند که رقابت‌های آنها به صورت دوره‌ای طی روزهای 4 و 5 اسفند برگزار شد و نتایج زیر به دست آمد:

مرحوم داداشی کهریزک 58 - ایثار قم 56

مخابرات اصفهان 83 - هیات اراک 84

هیات اراک 58 - ایثار قم 71

مخابرات اصفهان 61 - مرحوم داداشی کهریزک 53

مرحوم داداشی کهریزک 85 - هیات اراک 57

ایثار قم 83 - مخابرات اصفهان 77

این مسابقات بسیار نزدیک به هم برگزار شد و تیم‌ها بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند به صورتی که دو تیم کهریزک و ایثار قم هر دو صاحب 5 امتیاز شدند که به دلیل احتساب بازی رو در رو که به سود کهریزک به پایان رسید، این تیم به عنوان قهرمانی دست یافت و ایثار قم نایب قهرمان شد.

هیات اراک و مخابرات اصفهان نیز هر دو صاحب 4 امتیاز شدند که به دلیل موفقیت اراک در بازی رو در رو مقابل مخابرات اصفهان، این تیم به عنوان سوم دست یافت و مخابرات اصفهان چهارم شد.

بدین ترتیب پرونده رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر سال 92، یادواره مرحوم زینال محاسباتی، با قهرمانی مرحوم داداشی کهریزک، نایب قهرمانی ایثار قم و عنوان سوم هیات اراک بسته شد.

 

کد خبر 250981
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز