گروه اجتماعی: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دقت، صحت و سرعت در خبر و اطلاع‌رسانی ۳ رکن اصلی هستند و رشد و شکوفایی مطبوعات ارتباط مستقیم با آزادی دارد.

احمد مسجدجامعی در جمع استادان، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشکده خبر اظهار کرد: در مقوله رسانه با مسائلی همچون آزادی سروکار داریم و در قانون‌اساسی کشور ما در کنار استقلال و هم‌تراز با آن آزادی آمده است و نشان می‌دهد هیچ‌کدام از آنها نمی‌تواند بهانه برای محدودیت دیگری باشد. به گفته او رشد مطبوعات و شکل‌گیری دانشکده خبر، منجر به شکل‌گیری طبقه‌ای به‌نام خبرنگاران شده است، همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دانشکده خبر ارتباط مستقیم دانشجویان آن با کار عملی روزنامه‌نگاری و خبر است و این ویژگی موجب شده تا دانش‌آموختگان آن در همه رسانه‌ها حضور داشته باشند و با جدیت در حوزه خبر فعالیت کنند.

مسجدجامعی با ابراز خوشحالی از حضور در میان دانشجویان، استادان و دست‌اندرکاران دانشکده خبر افزود: این دانشکده از زمان شکل‌گیری تا به امروز خاطرات زیادی برای من داشته است. علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در این گردهمایی با تأکید بر نقش خبرنگاران برای ایستادگی در برابر تهاجم دشمنان گفت: رسانه‌ها مهم‌ترین عامل برای دفاع از منافع ملی هستند. در پایان این گردهمایی با اهدای لوحی از رئیس شورای اسلای شهر تهران به‌عنوان حامی دانشکده خبر قدردانی شد.

کد خبر 251176
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز