چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

قرارداد فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی برای اکران نوروزی در گروه فرهنگ به بنیاد سینمایی فارابی ارائه شد.

سینما-فیلم سیزده

سعید سعدی تهیه‌کننده سیزده درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم به ایسنا گفت: شورای صنفی پذیرفته است که فیلم‌های سیزده یا «با دیگران» در سرگروه فرهنگ برای اکران نوروزی روی پرده بروند. ما هم بر این اساس قرارداد خود را با سرگروه فرهنگ به بنیاد سینمایی فارابی ارسال کردیم و باید ببینیم مدیرعامل فارابی برای اکران کدام فیلم تصمیم می‌گیرد.

وی که قرار بود فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» را در نوروز اکران کند، درباره علت انصراف از اکران این فیلم گفت: فیلم‌هایی که کنار هم برای اکران نوروز قرار گرفته بودند، همه تعدادی مخاطب داشتند و قرار گرفتن چند فیلم پرمخاطب کنار یکدیگر باعث می‌شد‌ مجموعه سینما متضرر شود‌. ضمن آنکه نمی‌توانستیم با تعداد سینماهای مناسبی برای آرایش‌غلیظ قرارداد ببندیم. اکران نشدن همزمان چند فیلم پرمخاطب در نهایت به نفع سینماست و به همین دلیل تصمیم گرفتیم اکران آرایش‌غلیظ را به زمان دیگری موکول کنیم.

سعدی در پایان درباره تعداد احتمالی سینماهای نمایش‌دهنده سیزده گفت: در این زمینه مشکلی نیست. سیزده به سینماهای کمتری نیاز دارد و گیشه آن با توجه به نوع مخاطبانش تضمین‌شده است. به همین دلیل معتقدیم مشکلی برای فیلم به‌وجود نخواهد آمد. امیر جعفری، آزاده صمدی، ریما رامین‌فر، امیر جدیدی، نوید محمدزاده، یسنا میرطهماسب و ویشکا آسایش با حضور افتخاری مهران احمدی بازیگران سیزده هستند که جایزه ویژه هیأت داوران بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره فیلم فجر را در کارنامه دارد.

 

کد خبر 251981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز