همشهری آنلاین: با دو طلای زهرا کیانی،‌ یک طلای دیگر ناهید پورشبانان و برنز شاهین بنی‌طالبی، مجموع مدال‌های ایران به ۱۰ (۴ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز) رسید.

Zahra Kyani

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، زهرا کیانی موفق شد عنوان نخست چانگ چوان نوجوانان را با امتیاز 17 به نام خود ثبت کند. بعد از وی تالوکارانی از هنگ کنگ با 9.2 و کانادا با 8.97 قرار گرفتند.

وی در فرم جی ان شو رده سنی نوجوانان هم با امتیاز 93/8 به مدال طلا دست یافت و نمایندگان مالزی با 77/8 و هنگ کنگ با 76/8 امتیاز دوم و سوم شدند.

پورشبانان باز هم طلایی شد

ناهید پورشبانان موفق شد عنوان نخست فرم نن گوئن نوجوانان را به نام خود ثبت کند. وی توانست با امتیاز 8.95 به این مهم نائل آید. نماندیگان ماکائو با 8.85 و ویتنام با 8.84 بر عناوین دوم و سوم تکیه زدند.

ناهید پورشبانان

این مدال در حالی به نام ایران ثبت شد که پورشبانان توانسته بود در روز نخست مسابقات و در فرم نن دائو نیز به عنوان نخست برسد.

بنی‌طالبی به عنوان سومی رسید

شاهین بنی‌طالبی موفق شد عنوان سومی و مدال برنز جین شو نونهالان را به نام خود کند. وی در این راه به امتیاز 8.80 رسید. نمایندگان چین با 8.97 و مالزی با 8.82 به عناوین اول و دوم دست یافتند.

شاهین بنی‌طالبی

اما در بخش ساندا (مبارزه) ملی‌پوش 60 کیلوی دختران ایران موفق شد به دور نیمه نهایی راه یابد.

صبا شریفی در دومین مبارزه خود برابر داریا کوژو کینا از روسیه در دو راند متوالی پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از مصر خواهد رفت. سانداکار مصری موفق به شکست نماینده چین شد.

در وزن 52 کیلوگرم پسران هم مهدی محمدی موفق شد در نخستین گام برابر حریفی از ترکمنستان به پیروزی برسد. وی توانست در دو راند پیاپی رهات رحیم‌اف را شکست داده و به دور بعد صعود کند. محمدی در دور بعد باید با حریفی از آذربایجان مصاف دهد.

و محسن شهبازی در وزن 70 کیلوگرم رقابت‌های ساندای پسران پس از استراحت در دور نخست، موفق شد جاسون فیتونو از اندونزی را شکت دهد و به مرحله یک چهارم نهایی برسد. وی در این مرحله به مصاف حریفی از قزاقستان می‌رود.

 

کد خبر 253258
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز