همشهری آنلاین: فرهاد نفرزاده برای دومین سال متوالی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، و محمد وکیلی به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند.

Vakili-Nafarzade

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رئیس فدراسیون والیبال هدایت تیم ملی والیبال جوانان پسر کشورمان را به فرهاد نفرزاده سپرد.

دکتر نفرزاده که سال گذشته نیز هدایت این تیم را بر عهده داشت و این تیم تنها با یک شکست به مقام پنجم جهان دست یافت، از سوی دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان در سال جاری منصوب شد.

تیم ملی والیبال جوانان امسال مسابقات قهرمانی قاره آسیا را در پیش رو دارد و باید خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده کند.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر آسیا نیز از 25 مهرماه تا سوم آبان ماه سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر زیر 20 سال آسیا در نشست کمیته مسابقات کنفدارسیون والیبال آسیا که اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

همچنین رئیس فدراسیون والیبال پس از بررسی برنامه‌های پیشنهادی گزینه مختلف هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان پسر، هدایت این تیم را به محمد وکیلی سپرد.

محمد وکیلی که سابقه سال‌ها فعالیت در حوزه والیبال پایه و قهرمانی در مسابقات جهانی 2007 مکزیک را در پرونده کاری خود دارد، از سوی محمد رضا داورزنی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر منصوب شد.

تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان امسال باید خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی قاره آسیا آماده کند.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از 14 تا 22 شهریورماه در کشور سریلانکا برگزار خواهد شد.

قرعه‌کشی مسابقات نوجوانان زیر 18 سال آسیا هم در نشست کمیته مسابقات کنفدارسیون والیبال آسیا که اواخر فروردین ماه برگزار خواهد شد، انجام می‌شود.

کد خبر 254833
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز