شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتسال استقلال از روستای چراغ آباد هشت بندی قهرمان لیگ فوتسال روستایی شد.

footsall

به گزار ش روابط عمومی هیئت بازی‌های بومی و محلی استان هرمزگان، بعد از 4 ماه رقابت فشرده و سنگین، لیگ فوتسال روستایی بخش توکهور و هشت بندی از توابع بخش مرکزی شهرستان میناب که از آذر 92 آغاز شده بود با قهرمانی تیم فوتسال استقلال چراغ آباد به کار خود پایان داد.

بنا بر همین گزارش تیم فوتسال استقلال از روستای چراغ آباد، مقاومت توکهور، پرسپولیس چراغ آباد و استقلال هشت بندی 4 تیمی بودند که جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب نمودند.

در بازی اول نیمه نهایی دو تیم همشهری استقلال و پرسپولیس روستای چراغ آباد به مصاف هم رفتند که در یک بازی دیدنی و تماشایی در حالی که پرسپولیس خود را یک پای فینال می‌دید و با نتیجه 4 بر 1 از استقلال پیشی گرفته بود، این بازیکنان مستعد و جوان استقلال بودند که با بازگشت به بازی جریان این دیدار را به دست گرفتند و در کمال ناباوری در دقایق پایانی نتیجه را به تساوی کشیدند و توانستند در ثانیه‌های آخر این دیدار 5 بر 4 از حریف مدعی خود پیشی گیرند که این نتیجه تا سوت پایان این دیدار باقی ماند و استقلال به فینال راه پیدا نمود.

در دیگر دیدار نیمه نهایی تیم فوتسال مقاومت توکهور توانست با نتیجه پر گل 8 بر 1 استقلال شهر هشت بندی را درهم بکوبد و به فینال برسد.

در فینال این دوره از لیگ فوتسال بخش توکهور و هشت بندی که با حضور مرتضی احمدی سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش توکهور و هشت بندی، حجت‌السلام مسلمی از روحانیون منطقه و دیگر مسئولین همراه بود، مقاومت توکهور و استقلال چراغ آباد به مصاف هم رفتند که در پایان و در ضربات پنالتی درخشش دروازه‌بان اسقلال این تیم را قهرمان لیگ فوتسال بخش توکهور و هشت بندی نمود و مقاومت توکهور در مکان دوم ایستاد.

استقلال هشت بندی و پرسپولیس چراغ آباد هم مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

در پایان و با حضور مسئولین حاضر در سالن کاپ‌های قهرمانی به تیم‌های برتر توسط مسئولین اهداء شد.

کد خبر 255577
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز