یکشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
۰ نفر

گروه حوادث: ۲ زن که به بهانه درمان بیماری‌ها، باز کردن بخت و ثروتمند کردن افراد دست به رمالی می‌زدند با ۲۴۷میلیون تومان کلاهبرداری دستگیر شدند.

حوادث دستگیری

مدتی قبل زنی نزد مأموران پلیس استان البرز رفت و از یک رمال به اتهام کلاهبرداری 45میلیون تومانی شکایت کرد. این زن گفت: مدتی قبل از طریق اعضای خانواده‌ام با زنی آشنا شدم که فال قهوه می‌گرفت. این زن پس از مدتی شروع به رفت‌وآمد به خانه ما کرد و مدعی شد که علاوه بر گرفتن فال قهوه به‌دلیل ارتباط با نیروهای ماورایی می‌تواند بیماری‌هایی نظیر آلزایمر را شفا دهد یا اینکه طلسم‌هایی تهیه کند که فرد را خوشبخت و ثروتمند می‌کنند.

وی ادامه داد: این زن اطلاعات زیادی از زندگی و مشکلات ما داشت که با گفتن آنها توانسته بود ما را فریب دهد تا جایی که واقعا باورمان شده بود که وی علم غیب دارد تا اینکه یک روز وی مدعی شد که زندگی ما طلسم شده و باید این طلسم‌ها باطل شوند و در غیراین‌صورت اتفاقات ناگواری برایمان می‌افتد. او با این شگرد و به مرور زمان 45میلیون تومان از خانواده ما کلاهبرداری کرد و در ازای آن هیچ کاری برای حل مشکلاتمان نکرد و فقط تعدادی دعای دستنویس و خر مهره به ما داد. وقتی فهمیدم که همه ادعاهای وی دروغ بوده و او یک کلاهبردار است، تصمیم گرفتم از وی شکایت کنم.

با این شکایت مأموران محل زندگی زن رمال را شناسایی کرده و آنجا را زیرنظر گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد که اظهارات مالباخته صحت داشته و زن رمال با ادعاهای دروغین دست به کلاهبرداری می‌زند. دستور بازداشت این زن از سوی مقام قضایی صادر شد و مأموران با ورود به خانه وی او را دستگیر کردند.متهم در بازجویی‌های مأموران مدعی شد که بی‌گناه است اما شواهد و مدارکی که علیه او به‌دست آمده بــود، چاره‌ای جز بیان حقیقت برایش نگذاشت.

او در ادامه اعتراف کرد که فقط برای مالباخته‌ها فال قهوه می‌گرفته و نوشتن دعاها، رمالی و تهیه طلسم بخت‌گشایی و درمان بیماری‌ها کار همدستش بوده است. سرهنگ گل‌صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این خبر گفت: با اعترافات زن کلاهبردار همدست او نیز بازداشت و در بازرسی خانه‌اش لوازم مخصوص رمالی کشف شد. او نیز در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از چند سال پیش رمالی را شروع کرده و تا‌کنون با این شیوه 202میلیون تومان از طعمه‌های خود کلاهبرداری کرده است. . با اعترافات این زن 9مالباخته دیگر هم شناسایی شدند و با حضور در اداره آگاهی از رمالان شکایت کردند. به گفته گل صباحی پرونده این دو متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت و آنها با وثیقه 300میلیون تومانی راهی زندان شدند.

کد خبر 255771
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز