دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل برج میلاد تهران از اجرای نمایش «هزار آینه» در بلندترین برج کشور به کارگردانی محسن معینی خبر داد.

نمایش

به گزارش فارس، فرزاد هوشیار پارسیان در مورد اجرای نمایش «هزار آینه» در برج میلاد تهران توضیح داد: این نمایش کاری از محسن معینی از 24 فروردین ماه روی صحنه سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد رفته است.

وی تاکید کرد: در این تئاتر شاهد حضور بازیگران پیشکسوت همچون محمد عمرانی، علی طالب‌لو، مهدی فقیه، عباس توفیقی، بابک جاویدی، ژاله صادقیان هستیم.

به گفته هوشیار پارسیان نام این اثر نمایشی از اشعار بیدل دهلوی با این عنوان "هزار آینه طوفان حیرتست اینجا ... که چشم سوی تو داریم و هیچ سوی تو نیست"، گرفته شده است.

مدیر عامل برج میلاد تهران در مورد موضوع این نمایش نیز گفت: این نمایش که روایتی از زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) است از فضایی متفاوت و جلوه‌های بصری مدرنی بهره می‌گیرد و معینی برای روایت زندگی یگانه‌ بانوی دو عالم به سراغ صحابه‌های رسول اکرم(ص) رفته است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی های این تئاتر استفاده از جلوه های بصری است که برای نخستین بار در نمایش بر فرس تندرو در ماه محرم و صفر در برج میلاد تهران استفاده شده و در این نمایش به عنوان دومین بار از این جلوه های بصری استفاده می‌شود.

نگین میرحسنی‌واحد، تهیه کننده این نمایش است.

نمایش «هزار آینه» تا 31 فروردین هر روز ساعت 20 در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه می‌رود.

کد خبر 255791
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز