همشهری آنلاین: مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر با فینالیست شدن تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندرامام به پایان رسید.

S.Nikkhah Bahrami

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال،‌ در بازی سوم مرحله نیمه نهایی دو تیم مهرام و پتروشیمی بندرامام فقط یک پیروزی تا فینالیست شدن فاصله داشتند. دیدارهای سوم به میزبانی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

تیم دانشگاه آزاد که در بازی دوم تا مرز پیروزی هم پیش رفت، درسالن اختصاصی خود بازی زیبایی را به نمایش گذاشت و تا کوارتر سوم بازی با اختلاف کمی تیم پیروز میدان بود .نیمه اول با نتیجه 38 بر 37 با برتری دانشگاه ازاد خاتمه پیدا کرد. بازیکنان تیم دانشگاه تا پایان کوارتر سوم برتری یک امتیازی خود را حفظ کردند اما با ورود صمد نیکخواه بهرامی در کوارتر پایانی، جریان بازی با سود مهرام تغییر پیدا کرد و در نهایت نیز تابلوی اعلام نتایج، پیروزی تیم مهرام با نتیجه 72 بر 67 را نمایش داد.

در اصفهان تیم‌های ذوب آهن و پتروشیمی بندرامام مقابل هم صف‌آرایی کردند. ذوب آهن که در دو بازی خارج از خانه خود با اختلاف کمی بازی را واگذار کرده بود، در خانه نتواست مقابل بازیکنان پتروشیمی بندرامام با قدرت ظاهر شود، به نحوی که بازی با اختلاف 15 امتیاز به سود تیم پتروشیمی در جریان بود. نماینده مدعی استان خوزستان در نهایت موفق شد با نتیجه 80 بر 65 سومین پیروزی متوالی خود در مرحله نیمه نهایی را رقم بزند.

تیم‌های پتروشیمی بندرامام و مهرام مانند فصل گذشته بار دیگر در فینال این دوره از مسابقات به هم رسیدند.

تیم دانشگاه آزاد و ذوب آهن نیز برای تعیین عنوان سومی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال در دیدار رده‌بندی مقابل هم قرار می‌گیرند.

 

کد خبر 257293
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز