همشهری آنلاین: معاون عملیات نیروی انتظامی از دستگیری تعدادی از فروشندگان کارت سوخت تقلبی خبر داد و اعلام کرد: با پلمپ دفاتر آژانسی که رانندگان آنها با سوءاستفاده از اجرای سهمیه‌بندی بنزین، ‌کرایه‌ها را افزایش داده بودند، برخورد جدی شد.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مؤمنی در نشست خبری چهارشنبه سیزدهم تیرماه با اشاره به در نظر گرفتن کارت سوخت ویژه برای رانندگان آژانس‌ها و مسافرکش‌ها در پی اعلام سهمیه‌بندی بنزین تصریح کرد: بر این اساس این افراد هیچ توجیهی برای افزایش هزینه کرایه‌ها ندارند.

وی در این رابطه از‌ شهروندان نیز درخواست کرد تا در صورت مشاهده افزایش کرایه تاکسی‌ها از سوی مسافرکش‌ها و یا رانندگان آژانس‌ها بلافاصله موضوع را به (110) گزارش کنند.

دستگیری تعدادی از فروشندگان کارت سوخت تقلبی

سردار مؤمنی از دستگیری تعدادی از فروشندگان کارت سوخت تقلبی خبر داد و خاطرنشان کرد: تا به حال هیچ گزارشی مبنی بر جعل کارت سوخت به دست نیامده و آن چیزی که وجود دارد کارت‌های تقلبی است که به عنوان کارت اصلی به مردم فروخته می‌شود که با تلاش پلیس تعدادی از فروشندگان دستگیر شدند.

یکی از خبرنگاران در خصوص اقدام سودجویانه برخی پمپ‌های بنزین‌ در پی به جا ماندن کارت سوخت تعدادی از رانندگان با فروش بنزین به افراد فاقد کارت سوخت سوال کرد که معاون عملیات ناجا پاسخ داد: متاسفانه این اقدام سودجویانه از سوی برخی پمپ‌های بنزین‌ مشاهده شده که با تعدادی از آنها با هماهنگی پلیس و وزارت نفت برخورد شد.

به گفته وی، این مورد بیشتر در تهران مشاهده شده است.

کد خبر 25786

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز