جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: حامد صداقتی، ملی‌پوش شمشیربازی اسلحه اپه ایران توسط اشرار استان سیستان و بلوچستان به گروگان گرفته شد.

حامد صداقتی - ملی‌پوش شمشیربازی

به گزارش ایسنا، ملی‌پوش شمشیربازی که دیشب ( پنجشنبه 11 اردیبهشت) با دو همراه خود به نامهای محمدعلی غفاری و مهدی حسینی با یک دستگاه خودرو در حال سفر به سمت چابهار بودند، مورد حمله اشرار قرار گرفته و به همراه مهدی حسینی به گروگان گرفته‌ شده است. نفر سوم همراه آنها توسط اشرار کشته‌ شده است.

در این گروگانگیری محمد علی غفاری به دلیل اصابت گلوله به ناحیه سر جان باخت.

فضل‌الله باقرزاده،‌ رئیس فدراسیون شمشیربازی با تایید این خبر،‌ گفت: سفر صداقتی به چابهار شخصی بوده است.

وی گفت: تا جایی که مطلع هستم هنوز مادر او ماجرا را نفهمیده است. ما حتی آن دو نفر دیگر را نیز نمی‌شناسیم چرا که سفر حامد، شخصی بوده و در جاده مورد حمله قرار گرفته‌ است. هنوز تماسی هم نداشته‌اند که بفهمیم دلیل این گروگان گیری چیست. پول می‌خواهند یا دلیل دیگری مطرح است مشخص نیست.

او افزود: برخی اتفاق‌ها از حوزه کاری و توانایی ما خارج است اما ما پیگیر هستیم. حامد 6 یا 7 ماه است که دیگر عضو تیم ملی نیست اما ما وظیفه خود می‌دانیم تا جایی که امکان دارد پیگیر باشیم. او قهرمان ملی بوده و مدال‌های آسیایی دارد. تماس‌هایی داشته ام تا ان‌شاالله با مسئولان مربوط بتوانیم ماجرا را ختم به خیر کنیم. به هر حال باید مشخص شود که انگیزه این گروگان گیری چیست.

باقرزاده در پایان گفت: این موضوع امروز مطرح شده که به نظر می‌رسد مساله دو روز پیش اتفاق افتاده است. چرا که ابتدا کسی این افراد را نمی شناخته تا اینکه یک نفر فهمیده یکی از آن سه نفر حامد صداقتی و ورزشکار است.

کد خبر 258091
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز