همشهری آنلاین: به مناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات "پاراموتور" قهرمانی کشور با همت کمیته ورزش‌های هوایی استان هرمزگان برگزار شد که با قهرمانی "صادق حسین‌زاده" از ابوموسی همراه بود.

Paramotor

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های هرمزگان، فارس و اصفهان در روستای نوبند با حضور ریاضی معاونت فرمانداری ویژه شهرستان میناب، خادمی‌نسب معاونت ورزشی ادره کل ورزش وجوانان استان، جعفر متقی سرپرست اداره ورزش و جوانان میناب، شهیدیان بخشدار مرکزی این شهرستان، سردار سلیم‌آبادی ریاست انجمن ورزش‌های هوایی، محمد خرسند عضو هیات رئیسه انجمن ورزش‌های هوایی و مدرس ورزش‌های هوایی در کشور، مصطفی رنجبر سرپرست کمیته ورزش‌های هوایی استان برگزار شد.

در پایان این مسابقات مهیج "صادق حسین‌زاده" از ابوموسی با کسب 5700 امتیاز مقام اول را کسب کرد، "بهادر بلادر" از بندرعباس با کسب 5600 امتیاز دوم شد و "اکبر کلانتر" از اصفهان با کسب 4800 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

همچنین "علی رکن‌الدینی" از ابوموسی با کسب 4500 امتیاز و روح‌الله رنجبر از ابوموسی با کسب 4100 امتیاز توانستند مقام‌های چهارم و پنجم مسابقات پاراموتور قهرمانی کشور به مناسبت روز ملی خلیج فارس را به خود اختصاص دهند.

کد خبر 258292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز