همشهری آنلاین: معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه بخشنامه بیمه دانشجویان هفته آینده ابلاغ می‌شود، گفت: همه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پس از ابلاغ این بخشنامه بیمه خواهند شد.

به گزارش ايرنا، سعید کاردار با اعلام اين خبر گفت: شورای بخشنامه‌هاي دانشگاه آزاد اسلامي در حال بررسی است و تا هفته آینده بخشنامه بیمه دانشجویان ابلاغ خواهد شد. طبق این بخشنامه همه دانشجویان بیمه پایه خواهند شد و در صورت تمایل می‌توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی نیز قرار گیرند.

عدم امكان بهره‌مندي دانشجويان دانشگاه آزاد از وام در ترم اول تحصيل

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره پرداخت وام به دانشجویان ترم اول، گفت: برای ترم اولي‌ها تا كنون هیچ اقدامی صورت نگرفته اما دانشجویان از ترم دوم تحصيل‌شان می‌توانند از وام‌های دانشجویی بهره ببرند.

وی تنها راهکار کمک به دانشجویان دکتری در تأمين شهريه‌شان را پرداخت وام دانست و با بیان اینکه قیمت تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد اسلامي پایین‌تر از کشورهای همسایه است، اظهار داشت: دانشجویان ایرانی در دانشگاه آزاد اسلامي با پرداخت هزینه بسیار کمی در مقایسه با دانشگاه‌های اروپا و حتی کشورهای همسایه تحصیل می‌کنند؛ این در حالی است که سطح دانشگاه آزاد بسیار بالاتر است.

زمان ثبت درخواست نقل و انتقال دانشجويان دانشگاه آزاد

كاردار همچنين اعلام کرد که سامانه نقل و انتقالات دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامي فعال شده و دانشجویانی که خواهان نقل و انتقال هستند باید از 15 تا 30 تیر ماه 93 درخواست خود را از طریق این سامانه ارسال کنند.

کد خبر 261801

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha