اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی روز پنجشنبه دوم شهریور منتشر می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: اسامی 16 هزار پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در 195 رشته روز پنجشنبه از طریق ویژه نامه فرهیختگان و سایت‌های مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org و www.azmoon.com منتشر می‌شود.

وی در مورد رشته شهرهای جدید دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امسال 13 رشته / شهر جدید به رشته شهرهای موجود افزوده شده است.

وی همچنین اشاره کرد: پذیرفته شدگان 38 رشته که باقی مانده این آزمون بوده‌اند، متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس مرکز آزمون درباره زمان ثبت‌نام نیز به ایسنا، گفت: پذیرفته شدگان در دورهای کارشناسی ارشد ناپیوسته می‌توانند طی روزهای 13 الی 15 شهریور ماه با در دست داشتن مدارک لازم به واحد دانشگاهی محل پذیرش که آدرس آن در ویژه نامه فرهیختگان درج شده است مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

دکتر اقبالی در خاتمه در مورد آزمون عملی رشته کارگردانی نمایش نیز اظهار کرد: پذیرفتگان کتبی این رشته، باید جهت آزمون عملی در روزهایی که در ویژه‌نامه فرهیختگان اعلام شده، به دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی واقع در خیابان انقلاب، چهار راه فلسطین مراجعه کنند

کد خبر 2648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز