همشهری آنلاین: معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در سال ۱۳۹۳ حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای کمک به دانشجویان دکتری به‌عنوان تسهیلات پژوهانه پرداخت می‌شود.

 

به گزارش تسنيم، دكتر وحید احمدی با اشاره به فعالیت‌های معاونت پژوهش و فناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در زمینه کمک به دانشجویان دوره دکتری، اظهار داشت: در سال‌های گذشته چیزی به‌ عنوان پژوهانه به تعداد محدودی از دانشجویان دکتری پرداخت می‌شد، به‌ طوری که در سال 92 کمتر از 2 میلیارد تومان پژوهانه به برخی دانشجویان دکتری پرداخت شده است.

وی افزود: وزارت علوم، تحقيقات و فناوري؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری طی نامه‌ای به دولت اعتبار قابل ملاحظه‌ای را در این زمینه درخواست کردند، اما قبل از تحقق آن، در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري کار اساسی صورت دادیم.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقيقات و فناوري تصریح کرد: قرار شد وزارت علوم 20 میلیارد تومان اعتبار به‌ شکل تسهیلات در اختیار دانشجویان دکتری قرار دهد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز موافقت اولیه خود را در این زمینه با همین رقم اعلام کرده و ممکن است افزایش هم داشته باشد.

احمدی یادآور شد: با پیگیری‌های معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقيقات و فناوري امیدواریم در سال 93 حدود 40 میلیارد اعتبار برای کمک به دانشجویان دکتری به‌ عنوان تسهیلات پژوهانه داشته باشیم.

کد خبر 264858

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha