دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۰۵:۵۴
۰ نفر

در آستانه نو شدن اکران و آغاز نمایش عمومی ۴ فیلم تازه از نخستین روز مردادماه، جدال کلامی کارگردان و تهیه‌کننده «اینجا شهر دیگری است» وارد فازی تازه‌تر شده و احمدرضا گرشاسبی با انتقاد از شرایط اکران این فیلم تاریخی به اظهارنظرهای هفته گذشته سعید سعدی در فاصله یکی‌دو روز تا پایان نمایش عمومی آن پاسخ گفته است.

سینما-فیلم اینجا شهر دیگری است

به گزارش همشهري، كارگردان اينجا شهر ديگري است، درباره ادعاي تهيه‌كننده مبني بر مخاطب نداشتن فيلم به مهر گفت: وي كه در هيچ‌يك از نوبت‌هاي نمايش در جشنواره و اكران عمومي حضور نداشته، بر چه اساسي به اين نتيجه رسيده كه فيلم با مخاطب ارتباط برقرار نمي‌كند؟ من اينجا شهر ديگري است را با مخاطبان ديده و متوجه بازخورد آنها شده‌ام.

اين در حالي است كه فيلم تاريخي گرشاسبي در مدت حدود 2هفته اكران در ‌ماه رمضان كمي بيش از 400تماشاگر داشته و 2ميليون تومان فروخته است. گرچه به گفته كارگردان، اگر لطف تلويزيون نبود و چند تيزر پخش نمي‌كرد، مخاطبان از وجود فيلم باخبر نمي‌شدند. اگر يك فيلم هاليوودي هم با اين شرايط توليد و پخش مي‌شد قطعا شكست مي‌خورد.

از ماجراهاي شكست غم‌انگيز اينجا شهر ديگري است كه بگذريم، رونمايي از تيزر فيلم سينمايي «امروز» به كارگرداني سيدرضا ميركريمي ديگر خبر مهم اكران عيد فطر است. اين تيزر را قصيده گلمكاني ساخته و منوچهر اسماعيلي گوينده و صداپيشه پيشكسوت سينما و تلويزيون ايران متن آن را خوانده است.

قصيده، فرزند هوشنگ گلمكاني عضو شوراي سردبيري ماهنامه فيلم و يكي از قديمي‌ترين منتقدان و نويسندگان سينماي ايران است. براي ساختن تيزر تازه‌ترين تجربه كارگرداني ميركريمي از تصاوير صحنه و پشت صحنه فيلم استفاده شده و قرار است همزمان با آغاز اكران از روز چهارشنبه، روي آنتن شبكه‌هاي تلويزيوني برود.

نخستين نمايش امروز در جشنواره فيلم فجر سال گذشته واكنش‌هاي متفاوت منتقدان را در پي داشت. پرستويي در اين فيلم با سهيلا گلستاني همبازي است كه در فيلم‌هاي «مهمان داريم»، «سه روز بيداري» و «ضد‌نور» مقابل هم بازي كرده‌اند. ضمن اينكه پرستويي تهيه‌كننده پروژه «دو» نخستين فيلم گلستاني در مقام كارگردان است.

کد خبر 266461

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha