همشهری آنلاین: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایران با اعلام اینکه قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری افزایش نیافته‌است، تأکید کرد: با متخلفان برخورد می‌شود.

محمد بخارایی گفت: قیمت بلیت اتوبوس‌های بین شهری مانند نرخ پارسال است و مسافران در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند به دفاتر سازمان حمل و نقل استان‌ها در پایانه‌های مسافری اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه سهمیه‌بندی بنزین، موجب استفاده بهینه از ناوگان عمومی بین شهری شده‌است‌، افزود: با استقبال مردم از سفر با ناوگان عمومی و افزایش میزان اشغال صندلی در هر سفر، توجیه اقتصادی فعالیت و درآمد رانندگان اتوبوس بیشتر شده‌است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطرنشان کرد: میانگین تعداد مسافر در هر سفر با اتوبوس، پارسال 17 تا 18 نفر بود که امسال به تکمیل ظرفیت اتوبوس نزدیک شده‌است.

وی افزود: پارسال 420 میلیون نفر مسافر با ناوگان عمومی بین شهری جابه‌جا شدند که 118 میلیون نفر- سفر با اتوبوس انجام شد و این رقم امسال افزایش می‌یابد.

معاون وزیر راه و ترابری تأکید کرد: صاحبان اتوبوس پیش از این به علت فعالیت با ظرفیت خالی، مشکلات زیادی برای بازپرداخت بدهی‌ها و جبران هزینه‌های خود داشتند اما این مشکل هم اکنون رفع شده و شرکت‌های مسافربری به افزایش قیمت بلیت نیازی ندارند.

کد خبر 26747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز