یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل آموزش بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به انتخاب شعار «معنویت، خود باوری و اتحاد اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۹۳، گفت: باید کارهای جامع‌تر و کامل‌تری برای دست‌یابی به اهداف این شعار صورت گیرد.

به گزارش ايكنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی با اشاره به اینکه با تصویب شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «معنویت، خود باوری و اتحاد اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۳ انتخاب شده است، گفت: برای تبیین این شعار برای کارگزاران، زائران و روحانیان کاروان‌های حج برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: با ارسال جزوات توجیهی و تبیینی به کارگزاران حج ابعاد این شعار برای آنها تبیین می‌شود، برای زائران فرهیخته کشور نیز در همایش‌ها و گردهمایی که از هفته آینده در همه استان‌ها آغاز می‌شود این شعار تشریح و تببین می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی به تلاش برای بین‌المللی کردن این شعار نیز اشاره و اظهار کرد: در همایش‌ها، نشست‌ها و هم‌اندیشی‌هایی که در حج تمتع برگزار می‌شود این شعار مورد توجه و تبیین قرار گرفته و در ارتباط با بعثه‌ها و نهادهای فرهنگی کشورهای حاضر در حج تمتع نیز این شعار مطرح می‌شود.

وی از انتشار مطالبی با محور شعار حج تمتع 93 در نشریه زائر و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی حج نیز خبر داد و گفت: البته باید کارهای جامع‌تر و کامل‌تری برای دست‌یابی به اهداف این شعار صورت گیرد.

کد خبر 267609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha