همشهری آنلاین: پیام صادقیان پس از اخراج از زمین بازی در دیدار با فولاد خوزستان با یک ضربه به بطری آب اعتراض خود را نشان داد.

sadeghian

پيام صادقيان پس از اينکه به داور بازي بابت اعلام نکردن يک ضربه هند به شدت اعتراض کرد و به سمت داور هم حتي حمله‌ور شد در هنگام خروج از زمين با يک ضربه محکم به بطري آب اعتراض خود را نشان داد.

به گزارش فارس، هواداران تيم فوتبال پرسپوليس نيز پس از اخراج صادقيان سريعاً با پرتاب بطري آب به داخل زمين بر عليه داور بازي شعارهايي دادند.

يک هوادار نيز قصد پريدن به زمين و رفتن به سمت بازيکنان و داوران را داشت که سريعاً نيروي انتظامي اين جيمي‌جامپ را دستگير کرد و با خود به بيرون ورزشگاه برد.

با توجه به جو نامناسب ورزشگاه نيروي انتظامي نيروهاي خود را سمت هواداران پرسپوليس چند برابر کرده است.

نيمکت تيم فوتبال پرسپوليس پس اخراج صادقيان به داور اعتراض‌هايي داشت که به نمايندگي از آنها افشين پيرواني دقايقي با داور بازي به گفت‌وگو پرداخت اما جلال مرادي هم در اين صحنه حضور پيدا کرد و اجازه نزديک شدن داور به کادر فني را نمي‌داد.

پس از خوردن گل دوم هواداران به شدت علي کريمي را به مورد تشويق قرار دادند عليرغم اينکه ليدرها خيلي سعي کردند تا اين اتفاق نيفتد اما هواداران دست از کار خود برنداشتند و ليدرها را از روي سکو بيرون انداختند.

تعدادي از هواداران پرسپوليس صندلي‌هاي ورزشگاه را شکستند و عليه علي دايي شعارهايي را سر دادند. هواداران از دايي مي‌خواستند هر چه سريعتر پرسپوليس را ترک کند. شعار هواداران اين بود «دايي حيا کن پرسپوليس را رها کن».

پس از اينکه هواداران بطري‌هاي زيادي را به داخل زمين انداختند نيروي انتظامي دو هوادار را دستگير کرد و با خود به بيرون ورزشگاه برد البته نيروي انتظامي به داخل هواداران پرسپوليس هم رفت.هواداران تیم فولاد خوزستان با شعارهایی در دقیقه 89 بازی مبنی بر اینکه «دایی تیم‌ات را بردارو برو» خواستار ترک زمین توسط قرمزپوشان شدند.

  • اتفاقات ديگر:

*هواداران پرسپولیس نیز که به شدت از وضعیت پرسپولیس ناراضی بودند با شعارهای «دایی یادت باشه کریمی باید باشه» و «جادوگر به پرسپولیس برگرد» به تشویق علی کریمی پرداختند. دایی هم علی‌رغم اینکه با افشین پیروانی صحبت می‌کرد ناگهان برگشت و برای هواداران پرسپولیس شروع به دست زدن کرد. پس از سوت داور نیز دایی سریعا با پیروانی نیز به رختکن رفت.

*محسن بنگر در دقایق پایانی بازی به توپ‌جمع‌کن‌ها به دلیل اینکه توپ‌ها را دیرتر به بازیکنان می‌دادند اعتراض‌هایی داشت.

*هواداران تیم فولاد خوزستان به همراه بازیکنان پس از برد پرسپولیس با دو گل در روی سکو و چمن ورزشگاه دست به دعا شدند.

*نیروی انتظامی ماموران خود را بیرون ورزشگاه آماده کرد تا مشکلی بین هواداران دو تیم پیش نیاید.

کد خبر 268050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha