همشهری آنلاین: دبیرخانه دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران تعداد آثار رسیده به بخش های مختلف رقابتی جشنواره را ۲۵ هزار عکس و ۶۰۰ فیلم اعلام کرد.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهري آنلاين، مهلت ارسال آثار به بخش های رقابتی همراه تهران، تهران از نگاه همراه و دانشگاه از نگاه همراه روز جمعه 24 مرداد به پایان رسید و 11 هزار کاربر تلفن همراه از سراسر کشور آثارشان را برای حضور در سه بخش یاد شده به دبیرخانه ارسال کردند.

حمید خانی دبیر دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با اعلام این خبر گفت: تعداد کثیر آثار رسیده به جشنواره و گستره هنرمندانی که امروز با رقم یازده هزار کاربر تلفن همراه ثبت شده اند، نشان می‌دهند که جشنواره فیلم و عکس همراه تهران جایگاه خود را در بین جشنواره های فرهنگی و هنری کشور به دست آورده است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی 25 هزار عکس و 600 فیلم دریافت شده برای ارزیابی اولیه به هیات انتخاب بخش های عکس و فیلم سپرده می‌شوند گفت: از دید برگزار کنندگان این جشنواره و کارشناسان و متخصصان آن تمامی افرادی که تلفن همراه را به عنوان یک ابزار خلق آثار هنری برگزیده اند، برنده اند و حضورشان در این جشنواره را ارج می‌نهیم.

پیروز کلانتری، بابک کریمی و شهرام مکری به عنوان هیات انتخاب بخش فیلم و ساعد نیک ذات، عباس کوثری و کیارنگ علایی به عنوان هیات انتخاب بخش عکس مجموعه آثار رسیده را ارزیابی می‌کنند.

دریافت آثار جشنواره طبق فراخوان از 10 اسفند 92 آغاز و تا 24 مرداد 93 ادامه داشت.

دومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران 21 تا 28 شهریور ماه 93 در تهران برگزارشده و برترین های جشنواره را در حوزه فیلم و عکس های موبایلی معرفی می‌کند.

کد خبر 269075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha