دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
۰ نفر

زهرا رفیعی‌ : ارسال‌کنندگان پیامک فله‌ای دست از سر شهروندان برنمی‌دارند.

با وجود اينكه چندي پيش اعلام شد در صورت عدم تمايل به دريافت پيامك تبليغاتي مشتركان اپراتور همراه اول مي‌توانند عدد يك را به 8999 بفرستند، باز هم پيامك فله‌اي ارسال مي‌شود.اپراتور‌ها به خيال اينكه شايد مشتركين‌شان از كرده خود پشيمانند هر از گاهي ارسال پيامك فله‌اي را دوباره شروع مي‌كنند.

اين پيامك‌ها ابتدا حاوي خبرهاي سراسري است، كم كم وقتي شما اعتراض نمي‌كنيد نرخ خدمات ارزش افزوده ارسال مي‌شود و دست آخر روز از نو روزي از نو.

پيامك‌هاي فله‌اي كه در آن نشاني از علاقه و شغل مخاطب در آن نيست، ارسال مي‌شود. اين در حالي است كه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي 2سال پيش در ابلاغيه‌اي به اپراتورهاي تلفن همراه اعلام كرد كه ارسال هر گونه پيامك تبليغاتي به مشتركان بدون رضايت آنها ممنوع است.تماس‌هاي مكرر شهروندان حاكي از آن است كه حجم پيامك‌هاي ارسالي به مشتركان از اپراتورهاي پيامك و تلفن‌هاي ثابت به حدي است كه موجب مزاحمت و دردسر براي آنها شده است. به نظر مي‌رسد منافع مالي حاصل از ارسال پيامك‌هاي اين‌چنيني به اندازه‌اي هست كه مخابرات و اپراتورهاي تلفن همراه كماكان به اين روش روي بياورند. شايد اگر تحقيقي درباره تاثير تبليغ به صورت فله‌اي و غيرهدفمند انجام مي‌شد، از ميزان ارسال پيامك‌هاي فله‌اي كاسته مي‌شد.

 

 

کد خبر 269259

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha