چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۸:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: به نظر می رسد مشکل قطع برق تهران که از اوائل ساعات اداری بسیاری را در شهر با مشکل مواجه کرده بود حل شده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان تهران گفت : حادثه در پست 440 ولت فیروز بهرام باعث قطع گسترده برق در استان تهران شد .

میر فتاح گفت : ترکیده شدن خازن در پست 440 ولت فیروز بهرام در جنوب غرب تهران باعث قطع گسترده برق در استان تهران شد .وی افزود : این حادثه در پست فیروز بهرام باعث خارج شدن چند دستگاه 230 کیلوولت از شبکه شد.

قطعی برق و حمل و نقل
معاون بهره برداری شرکت راه آهن شهری تهران و حومه از فعالیت مجدد تمامی خطوط مترو که به دلیل قطع برق تعطیل شده بود خبر داد.
 همچنین بر اساس اظهارت مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، همزمان با قطع سراسری برق در پایتخت ، اتوبوس های دیزلی به کمک مسافران مترو آمده اند.

محمد احمدی بافنده گفت: در صورت همکاری پلیس برای باز نگاه داشتن تقاطع ها ، اتوبوس های گازوئیلی در امداد رسانی به مناطق پر ازدحام و اطراف ایستگاه های مترو مشکلی ندارند.

وی افزود: با قطع برق 50 اتوبوس برقی فعال از کار افتاده است که این تعداد نیز با اتوبوس های دیزلی جایگزین شده است.

حبس شدگان در آسانسورها
مشاور مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران نیز اعلام کرد: به دلیل قطع برق شهر ، بیشتر تماس های برقرار شده با آتش نشانی ، حبس شدن افراد در آسانسورها بوده و مهم ترین اولویت فعلی ماموران سازمان ، نجات این افراد است.

به گزارش مهر فتح الله تیموری، افزود: 77 ایستگاه ثابت به همراه سایر ایستگاه های مجازی آتش نشانی در حال امداد رسانی به تمامی شهروندان تهرانی هستند اما آمار دقیقی از تعداد عملیات های انجام شده تا این زمان در دست نیست.

وی گفت: ترافیک بوجود آمده در خیابان های تهران، باعث تاخیر در رسیدن نیروهای امدادی به  محل حادثه داشته است.

کد خبر 2699

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز