گروه سیاسی: نشست مشترک دولت و مجلس سه‌شنبه دوم مرداد به میزبانی مجلس برگزار می‌شود.

در ادامه جلسات مشترکی که بین دولت و مجلس صورت می گیرد، نمایندگان مردم سه شنبه در بهارستان با اعضای هیات دولت نشست مشترکی برگزار می کنند.

این نشست که قرار بود قبل از تعطیلات مجلس برگزار شود به دلیل سفرهای رئیس جمهوری و آمادگی نداشتن دولت به روز سه شنبه موکول شده است.

در این جلسه که به منظور تبادل افکار مسئولان برگزار می شود، نمایندگان احتمالا به بحث درباره بنزین و مشکلاتی که مردم درحوزه های انتخابیه منعکس کرده‌اند، خواهند پرداخت.

در این جلسه همچنین بر ارائه هر چه زودتر لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت تأکید خواهد شد.

دیدار نمایندگان با رئیس‌جمهوری

جمعی‌از نمایندگان اصولگرای مجلس هم ‌شنبه‌شب با رئیس جمهوری دیدار و گفت‌وگو کردند. 

در این دیدارمباحثی که در جلسات رسمی امکان طرح آن کمتر وجود دارد و همچنین پیشنهادات و نقطه نظرات دو طرف در جهت تقویت ارتباطات مجلس و دولت مطرح شد.

بررسی نظام هماهنگ حقوق

نشست مشترک نمایندگان دولت، مجلس و شورای نگهبان به منظور بررسی نظام هماهنگ پرداخت حقوق این هفته برگزار می شود.

خبرنگار همشهری کسب اطلاع کرد نشست مشترک دولت، مجلس و شورای نگهبان که قرار بود برای بررسی نظام هماهنگ پرداخت حقوق یا لایحه مدیریت خدمات کشوری اواخر هفته آینده برگزار شود به علت مسافرت برخی از نمایندگان دولت و مجلس به این هفته موکول شده است.

نمایندگان سه طرف قرار است در این جلسه آخرین رایزنی‌ها و توافقات را درباره لایحه مذکور، قبل از ارسال آن به مجمع تشخیص مصلحت نظام انجام دهند.

غلامحسین الهام، محمد جهرمی، محمد عباسی، سید احمد موسوی و پرویز داوودی از طرف دولت و محمد رضا باهنر، حمید رضا حاجی بابایی ، حسن نوعی اقدم، محمد باقر بهرامی و لطف الله فروزنده  به نمایندگی از مجلس در این نشست حضور خواهند داشت.

کد خبر 27110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز