دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

پلیس در جست‌وجوی ۲ سارق مسلح است که با ورود به بانکی در رشت، دست به سرقت ۴۷ میلیون تومان پول نقد زدند و متواری شدند.

اين سرقت مسلحانه صبح يكشنبه رخ‌داد. حدود ساعت 6:45صبح بود كه رئيس بانكي حوالي ميدان وليعصر رشت در بانك را باز كرد و همراه ديگر كارمندان وارد ساختمان شدند تا كار روزانه‌شان را شروع كنند. آنها اما فراموش كردند كه نكات ايمني را رعايت كرده و تا پيش از شروع رسمي ساعت كاري، در بانك را از داخل قفل كنند.

چند دقيقه بعد موتورسيكلتي كه 2 سرنشين داشت مقابل بانك توقف كرد و مرد جواني كه ترك موتور نشسته بود پياده و وارد بانك شد. او نقاب به‌صورت داشت و يك سلاح شكاري لوله كوتاه در دست. مرد جوان به محض ورود به بانك گلوله‌اي به سقف شليك و شروع به تهديد كارمندان كرد. رئيس بانك تازه در گاوصندوق را باز كرده بود كه جوان مسلح خودش را به او رساند و با تهديد وي را كنار زد و شروع به جمع‌آوري پول‌هاي داخل گاوصندوق كرد. 47ميليون تومان پول نقد، همه موجودي گاوصندوق بود و سارق مسلح پس از ريختن اسكناس‌هاي داخل كيسه‌اي كه همراهش بود به سرعت از بانك خارج شد و همراه همدستش كه منتظر وي بود، از محل گريخت. با فرار دزدان، آژير خطر بانك به صدا درآمد و طولي نكشيد كه تيم‌هاي عمليات پليس راهي محل حادثه شدند.

سرهنگ كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان با بيان اين خبر گفت: اين سرقت مسلحانه فقط 2دقيقه طول كشيد و وقتي مأموران به محل حادثه رفتند، اثري از دزدان نبود. وي ادامه داد: به سرعت طرح مهار به اجرا درآمد و مأموران تمامي‌ خيابان‌هاي منتهي به محل سرقت را زيرنظر گرفتند اما اثري از سارقان موتورسوار پيدا نكردند. رئيس پليس آگاهي استان گيلان با اشاره به اينكه در اين سرقت عدم‌رعايت نكات ايمني از سوي مسئولان بانك مشهود است، افزود: بانك نگهبان مسلح نداشت و مي‌بايست تا زمان شروع ساعت كاري، درش قفل باشد كه متأسفانه عدم‌رعايت اين نكات باعث شده بود كه دزدان آنجا را براي اجراي نقشه سرقت درنظر بگيرند. سرهنگ كريمي گفت: پليس در حال حاضر سرنخ‌هاي مهمي از سارقان به‌دست آورده و با در اختيار داشتن تصاوير آنها، جست‌وجو براي دستگيري متهمان ادامه دارد.

کد خبر 271333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha