دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بازی رایانه‌ای پروانه ساخت مرکز رسانه‌های دیجبتال وزارت ارشاد با حضور مشاور وزیر در امور فناوری اطلاعات رونمایی شد.

بازی رایانه‌ای پروانه رونمایی شد

به گزارش ایرنا، حسین نجفی سولاری در مراسم رونمایی از این بازی رایانه‌ای در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از تصمیمات مهم نظام برای تقویت فضای مجازی خبر داد.

وی گفت: سند متقن فرهنگی برای شبکه ملی اطلاعات تهیه شده که در آن امتیازات ویژه‌ای برای تولیدکنندگان پیش‌بینی شده است.

مشاور وزیر فرهنگ در امور فناوری اطلاعات همچنین اظهار داشت: نهادهای مختلف دریافته‌اند که برای تقویت اشتغال باید این حوزه تقویت شود.

نجفی سولاری در بخشی از سخنان خود از بی‌توجهی به فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال انتقاد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: در فضای مجازی جدید، تولیدکننده اثر، جای پای ویژه ای خواهد داشت.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری نشر اندیشه کاظمیون به عنوان تهیه کننده این اثر نیز گفت: این کار در مدت 2 سال و با تلاش گروهی 40 نفره از متخصصان تهیه شده است.

علی منصوری هدف اصلی از تولید این بازی رایانه‌ای را ارائه یک اثر محتوایی به گونه ای که برای مخاطب جذاب با گرافیک زیبا و دلنشین و از خشونت‌های آسیب زننده به دور باشد و سطح فکری کودکان و نوجوانان را نیز بالا ببرد عنوان کرد.

منصوری، ایجاد یک تیم خیلی خوب جدی و مصمم و نیز دستیابی به دانش فنی مربوطه را بالاترین دستاورد این کار برشمرد.

یادآور می‌شود: سبک بازی پروانه اکشن ماجرایی بوده و دارای خط داستانی قوی و منسجم است. مخاطب در طول بازی علاوه بر روند اصلی داستان، می‌تواند در دنیای بازی گشت و گذار کرده و ماموریت های فرعی را هم انجام دهد که این ماموریت‌ها دارای داستان مجزا هستند، همچنین انجام این ماموریت ها علاوه بر افزودن تنوع به بازی، آیتم های مخصوصی را هم به مخاطب می‌دهد.

شخصیت اصلی بازی پسری جوان به نام فادیا است. وظیفه او مبارزه با موجوداتی به نام خزدک‌ها است که دنیا را به تباهی کشانده‌اند. روند بازی در شهری به نام ناریا اتفاق می‌افتد که دارای بخش‌های متنوعی است و مخاطب می تواند به بخش‌های این شهر به صورت آزادانه دسترسی داشته باشد.

کد خبر 271359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha