شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۰
۰ نفر

۲ جوان که به‌دلیل وضعیت مالی خوب دوست‌شان به او حسادت می‌کردند نقشه قتل وی را اجرا کردند.

روز 22مرداد‌ماه امسال مردي به كلانتري 122دربند رفت و از مفقود شدن برادر 31 ساله‌اش به نام كامران خبر داد. او گفت برادرم چند روز قبل براي ديدن دوستانش از خانه‌مان در زعفرانيه خارج شد اما ديگر برنگشت. باثبت اين اظهارات تحقيقات پليس براي يافتن اين جوان آغاز شد تا اينكه يك روز بعد مأموران پليس شهرستان ساوه خودروي پژو 207كامران را در اطراف شهر كشف كردند.

چند روز بعد مأموران پليس شهرستان آبسرد دماوند موفق شدند جسد كامران را در ساختماني نيمه كاره كشف كنند. با كشف جسد رسيدگي به پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد. تحقيقات پليس نشان مي‌داد كامران به ديدن 2دوست خود به نام‌هاي سينا 26ساله و سهراب22ساله رفته است. به اين ترتيب اين دو نفر بازداشت شدند؛ هرچند آنها خودشان را بي‌گناه مي‌دانستند اما در ادامه به قتل دوست‌شان اعتراف كردند و گفتند به‌دليل حسادت نقشه قتل او را طراحي و اجرا كرده‌اند.

آنها گفتند: كامران دوست صميمي ما بود اما چون او وضعيت مالي خوبي داشت و هميشه ماشين‌هاي لوكس و مدل بالا سوار مي‌شد به او حسادت مي‌كرديم. به همين دليل تصميم گرفتيم خودروي پژو 207او را سرقت كنيم. سهراب گفت: آن روز با كامران در يك پيتزافروشي در ولنجك قرار گذاشتيم ودر ادامه به باغ يكي از بستگانم رفتيم.

سينا سر كوچه پياده شد تا نگهباني بدهد و من بدون مقدمه با كامران درگير شدم و با كلت كمري كه از قبل به مبلغ 2ميليون تومان خريده بودم 3تير به سر كامران شليك كردم. در ادامه با تهديد از سينا خواستم او هم چند ضربه چاقو به كامران بزند. سپس خودروي كامران را به شهرستان نوبران در حوالي ساوه برديم و رها كرديم. به‌دنبال اعتراف متهمان خودروي مقتول بازرسي شد و در آن علاوه بر يك قبضه كلت كمري مبلغ 10هزار دلار نيز كشف شد كه متهمان اعتراف كردند دلارها را از يكي از دوستانشان سرقت كرده‌اند. سرهنگ آريا حاجي‌زاده معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران با تأييد اين خبر گفت: به‌دنبال اعترافات متهمان آنها به دستور مقام قضايي در اختيار افسران اداره دهم پليس آگاهي قرار دارند.

کد خبر 271665

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha