همشهری آنلاین: در ادامه مسابقات آبهای آرام بازیهای آسیایی اینچئون احمدرضا طالبیان در کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر و سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی در کایاک دو نفره ۱۰۰۰ متر مدال نقره کسب کردند.

A.Talebyan

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات فینال آب‌های آرام بازی‌های آسیایی روز دوشنبه 7 مهرماه در نوبت صبح در 6 ماده برگزار شد. در این رقابت‌ها تیم ملی آب‌های آرام کشورمان موفق به کسب 2 مدال نقره شد.

در کایاک یک نفره 1000 متر احمدرضا طالبیان با رقبایی از قزقیزستان، کره، قزاقستان، ازبکستان، چین، ژاپن، سنگاپور و هند رو به رو شد و در نهایت با زمان 3:44.15 دقیقه در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مدال نقره شد. در این ماده پاروزن ازبکستانی مدال طلا و قایقران قزاقستان مدال برنز کسب کردند.

در کایاک دو نفره 1000 متر سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی با حریفانی از کره، ازبکستان، چین، قزاقستان، ژاپن، چین تایپه، سنگاپور و کره شمالی رقابت کردند و در نهایت با زمان 3:23.59 دقیقه در رده دوم ایستادند و موفق به کسب مدال نقره شدند. در این مسابقه قایقرانان قزاقستان مدال طلا و قایقرانان چینی مدال برنز را به دست آوردند.

سعید فضل اولی-علی آقامیرزایی

در کانوی یک نفره 1000 متر شاهو ناصری با حریفانی از کره، قزاقستان، چین، ازبکستان، چین تایپه، اندونزی، هند و تاجیکستان رقابت کرد و در نهایت با زمان 4:12.85 دقیقه پنجم شد. در این مسابقه قایقرانان ازبکستان، قزاقستان و چین صاحب مدال شدند.

در کایاک تک نفره 500 متر بانوان آرزو حکیمی با حریفانی از سنگاپور، ژاپن، قزاقستان، چین، کره، اندونزی، ازبکستان و چین تایپه مسابقه داد و در نهایت با زمان 1:55.12 دقیقه چهارم شد. در این رقابت پاروزنان چین، قزاقستان و کره طلا، نقره و برنز گرفتند.

در کانوی دونفره 1000 متر پژمان دیوسالاری و کیا اسکندانی با حریفانی از هند، کره، قزاقستان، ازبکستان، چین، اندونزی، ژاپن و چین تایپه رقابت کردند و در نهایت با زمان 4:09.02 دقیقه هفتم شدند. در این ماده پاروزنان قزاقستان، چین و ازبکستان صاحب مدال شدند.

در کایاک چهار نفره مردان احمدرضا طالبیان، حمید ترکی، فرزین اسدی و امین بوداغی مسابقه دادند و در نهایت با زمان 3:06.07 دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند. در این مسابقه قایقرانان قزاقستان طلا، چین نقره و ازبکستان برنز گرفتند.

کد خبر 273392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha