رئیس‌جمهور از در دستور کار قرار گرفتن پرداخت یارانه کالایی به اقشار آسیب پذیر خبر داد و اعلام کرد، امسال یک نوبت از این یارانه‌ها پرداخت شده، بار دوم نیز هفته آینده اجرایی و تا پایان سال ۴نوبت این یارانه‌ها پرداخت خواهد شد.

متعاقب اعلام حسن روحاني، روز گذشته وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از تخصيص اعتبار به‌حساب مشمولان طرح حمايت غذايي خبر داد و اعلام كرد، كف اين اعتبار براي هر خانواده 60هزار تومان است كه به ازاي هر نفر 10هزار تومان به اين مبلغ اضافه مي‌شود. همچنين براي خانوارهايي كه معلول دارند اعتبار ديگري درنظر گرفته شده است.

وي گفت:  اعتبار بسته دوم حمايت غذايي به‌حساب مشمولان طرح تخصيص يافته و مرحله دوم اين طرح از هفته آينده آغاز مي‌شود. علي ربيعي از رسيدن جامعه هدف اين طرح به 9ميليون نفر با پيوستن افراد در معرض سوء تغذيه به فهرست مشمولان تأكيد كرد و افزود: برخي از اقشار ديگر نيز خواهان دريافت اين اعتبار هستند اما كل منابع ما 2400ميليارد تومان است كه 300ميليارد تومان از آن را به شير اختصاص داده‌ايم. با وجود اين مشغول شناسايي دهك‌هاي پايين هستيم تا طرح‌هايي مانند بيمه و امنيت غذايي را براي آنها پياده‌سازي‌ كنيم.

کد خبر 274838

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha