همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: درپی وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری مورموری ۲۵۰۰ تخته چادر به این مناطق ارسال شد.

tent

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، وحید رحمتی با بیان این مطلب گفت: زلزله ۵.۶ ریشتری ساعت ١٧:٠۵ روز گذشته شهرمورموری را به لرزه درآورد.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله هشت تیم امدادی شامل ۲۴امدادگر به محل اعزام شدند که خوشبختانه خسارات مالی و جانی چندانی به دنبال نداشت.

به گفته وی، چند واحد مسکونی در یک شهر و هفت روستاشهر مورموری ترک خورده و برای سایر روستاها هیچ گونه خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

وی خاطرنشان کرد: برای این زلزله تا کنون جمعا ۲مورد پیش لرزه و ۷۰ مورد پس لرزه ثبت شده که بزرگترین آن به ۴.۵ ریشتر می رسد.

رحمتی تصریح کرد: همچنین دو تن از هشت مصدوم بجای مانده زمین لرزه مورموری بصورت سرپایی توسط امدادگران هلال احمر درمان و شش نفر دیگر توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تاکید کرد: ۱۸ هزار تخته چادر در زلزله قبلی به این منطقه ارسال شد و این بار نیز 2500 تخته چادر امدادی را به منطقه ارسال شده تا با مدیریت مسوولان استان و شهرستان میان آسیب دیدگان توزیع شود.

رحمتی یادآور شد: دو نفر از معاونان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور فردا در مناطق زلزله زده حضور می‌یابند.

کد خبر 274990

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha