همشهری آنلاین: احسان روزبهانی در اولین مبارزه خود مقابل بوکسور ازبک به پیروزی رسید.

E.Roozbahani

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بوکس، احسان روزبهانی، تنها نماینده کشورمان در مسابقات بوکس حرفه‌اي جهان APB موفق شد در اولین مسابقه خود در 8 راند و در پیکاری نفس‌گیر اوبیک مازولونوف از کشور ازبکستان و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون را شکست دهد .

مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان با شرکت بهترین‌های بوکس جهان در هر وزن در بلغارستان برگزار می‌شود و از ایران احسان روزبهانی در وزن 81- کیلوگرم در کنار دیگر ستاره‌های بوکس جهان مبارزه خواهد کرد. ملی‌پوش کشورمان روز 30 آبان در دومین مسابقه خود بر روی رینگ خواهد رفت.

شایان ذکر است مسابقات بوکس APB زیر نظر کنفدراسیون جهانی بوکس آماتور AIBA برگزار می‌شود.

سایت رسمی مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان apb، در گزارشي به معرفی ستاره بوکس ایران و آسیا پرداخته که ترجمه آن به شرح زیر است:

احسان روزبهانی بوکسوری قوی و سخت‌کوش است، با ضرباتی سخت که علاقه زیادی به روش مبارزه هجومی و رو به جلو دارد.


این ورزشکار تهرانی در المپیک لندن خودش را به دنیای بوکس نشان داد و به مرحله یک چهارم نهایی وزن ٨١ کیلوگرم صعود کرد و فاصله کمی تا رسیدن به مدال داشت.


علاوه بر درخشش در لندن، وی چندین مدال قاره‌ای را نیز کسب کرده است، مانند بازی‌های اسیایی اردن و اینچئون، در مجموع روزبهانی ٢ سال موفق را سپری کرده است.


این ورزشکار در لیگ جهانی بوکس wsb نمایشی عالی در تیم آستانا آرلانز داشت و با این تیم قهرمان جهان شد. روزبهانی مانند بسیاری از جوانان ایرانی عاشق مبارزه و ورزش‌های رزمی است و قصد دارد با تمرکزی بالا در مسابقات بوکس حرفه‌ای جهان apb نیز موفق باشد.

 

کد خبر 275957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha