همشهری آنلاین: در ادامه رقابت‌های کریکت قهرمانی نوجوانان آسیا در قطر، تیم ایران مقابل تیم قدرتمند هنگ کنگ تن به شکست داد و به مقام چهارم قاره کهن دست یافت.

Criket

"سعید بهروزی"، دبیر انجمن کریکت و سرپرست تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات در گفت وگو با سایت خبری فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: هنگ کنگ یکی از مدعیان جدی این مسابقات است و بازیکنان ما بازی خوبی را ارائه دادند، اما واقعیت این است که حریف تجربه بیشتری نسبت به نفرات تیم ایران داشت.

وی اضافه کرد: هنگ کنگ امشب در بازی پایانی مقابل افغانستان، دیگر تیم قدرتمند این رقابت‌ها قرار می‌گیرد و هر تیمی که فاتح این دیدار سرنوشت‌ساز و حساس شود، به سید یک راه خواهد یافت.

بهروزی در ادامه تصریح کرد: تیم‌های کویت و ایران به ترتیب مقام‌های سوم و چهارم آسیا را کسب کردند و در سید دو آسیا ماندند، اما قطر با کسب مقامی پنجمی به سید سه سقوط کرد. ضمن این که امارات در همان ابتدای کار انصراف داد و ادامه نداد.

وی با اشاره به سطح کیفی خوب این مسابقات اظهار داشت: هنگ کنگ و افغانستان یک سروگردن از بقیه تیم‌ها بالاتر بودند و تجربه و کلاس بالاتری داشتند.

دبیر انجمن کریکت در ادامه گفت: این مسابقات میدان بسیار خوبی برای آتیه داران کریکت کشورمان بود تا ضریب دانش و تجربه خود را مضاعف کنند و ما در تلاش هستیم این ملی‌پوشان بتوانند پشتوانه‌های خوبی برای فردا باشند.

شایان ذکر است مسابقات یادشده با حضور شش تیم و به صورت دوره‌ای در زمین کریکت " وستن پارک " شهر دوحه، مرکز قطر برگزار شد.

تیم ملی کریکت نوجوانان کشورمان را در اين مسابقات "محمود رشیددار "، معلم نام آشنای پاکستانی و سرمربی تیم‌های ملی ایران هدایت می‌کرد.

کد خبر 276291

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha