همشهری آنلاین: سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زائران انفرادی عتبات عالیات در ایام تاسوعا و عاشورا فقط در صورت داشتن ویزا عازم مرزهای کشور شوند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج، سازمان حج و زيارت در اين اطلاعيه متذكر شده است: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات در ايام تاسوعا، عاشورا و اربعين حسيني (ع) كه مي‎خواهند به صورت انفرادي به عتبات عزيمت كنند، فقط در صورت داشتن ويزا مي‌توانند عازم عراق شوند و بدون دريافت ويزا در نقاط مرزي كشور حاضر نشوند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: متقاضيان اعزام انفرادي به عتبات در اين ايام تنها از مرزهاي مهران، چزابه و شلمچه مي توانند به عراق عزيمت كنند.

در اطلاعيه سازمان حج و زيارت همچنين در مورد اعزام زائران به عتبات تصريح شده است: معافيت پرداخت هزينه خدمات بيمه‌اي و همچنين خدمات پزشكي هلال احمر تنها در خصوص زائران ايام اربعين حسيني (ع) اعمال خواهد شد.

سازمان حج و زيارت تاكيد كرده است: زائران عتبات تنها در صورت اعزام در قالب كاروان‌هاي تحت پوشش سازمان حج و زيارت از پوشش امنيتي در عراق برخوردار خواهند بود.

در اطلاعيه سازمان حج و زيارت آمده است: برنامه‌ريزي‌هاي سازمان حج و زيارت براي اعزام زائران ايام اربعين حسيني (ع) در حال انجام است و بزودي نحوه ساماندهي زائران براي اعزام به عراق در اين ايام در اطلاعيه‌هاي بعدي اين سازمان اعلام خواهد شد.

براساس اين اطلاعيه، پيش ثبت‌نام عتبات از دهم آبان ماه آغاز شده و تا 20 آبان ماه ادامه دارد و متقاضيان اعزام به عتبات در ايام اربعين مي‌توانند در اين دوره از پيش ثبت‌نام‌ها براي اعزام به عتبات اقدام كنند.

کد خبر 276721

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha