یکشنبه ۷ مرداد ۱۳۸۶ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین : کلوزه قهرمانی لیگا پوکال را برای بایرن به ارمغان آورد.

در دیدار فینال جام اتحادیه باشگاه‌های آلمان، تیم بایرن مونیخ با شایستگی قهرمانی را از آن خود کرد. یک گل توسط کلوزه کافی بود تا تیم بی‌برنامه و نامطمئن شالکه، قهرمانی را تقدیم مونیخی‌ها کند.

اوتمار هیتزفلد، سرمربی بایرن پس از پیروزی دو بر صفر بر اشتوتگارت در مرحله نیمه نهائی، در شش پست تغییر ایجاد کرده بود، بدین صورت که اولیور کان، لل، اوتل، دمیشلیس، سوزا و کلوزه را به ترتیب به جای رنسینگ، فان بویتن، فان بومل (محروم)، ریبه‌ری (مصدوم)، شواین اشتایگر ( بیمار ) و واگنر وارد زمین کرد.

تماشاگران در ورزشگاه لایپزیگ در اوایل بازی که سرعت چندانی هم نداشت، هیچ موقعیت گلی را ندیدند. پس از آن هم فقط ضربات ایستگاهی بود که خطراتی را بر روی دروازه‌ها ایجاد می‌کرد، تا اینکه در دقیقه 29 میروسلاو کلوزه روی سانتر بلند لوسیو دروازه شالکه را باز کرد.

اما این گل نیز تغییری در روند بازی به وجود نیاورد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد .

نیمه دوم با حملات بیشتر بایرن توام بود که البته تمامی موقعیت‌های گل آنها از دست رفت. شالکه نیز تنها موقعیت گل خود را توسط کوین کورانی در دقیقه 58 از دست داد. دفاع محکم بایرن اجازه هیچ کاری را به شاگردان اسلومکا نداد تا جام امسال برای ششمین مرتبه نصیب بایرن مونیخ شود.

کد خبر 27677

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز