سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: جو بایدن معاون رییس جمهوری آمریکا ضمن تاکید بر روابط نزدیک و دوستانه‌اش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به صراحت اذعان کرد که در منش و مسلک یک صهیونیست است.

معاون اوباما: من صهیونیست هستم

بر اساس گزارش وب سایت شبکه خبری سی ان ان آمریکا، بایدن روز دوشنبه در سخنانی خطاب به فدراسیون یهودیان آمریکا از جمله ران درمر فرستاده رژیم صهیونیستی در واشنگتن، گفت: من و نتانیاهو هنوز با هم رفیق هستیم، او دوست 30 ساله ام بوده و به رغم برخی اختلافات، هنوز هم این دوستی ادامه دارد.

ظاهرا این اظهارات بایدن با هدف رفع و رجوع اظهارات یکی از مقام های ارشد دولت باراک اوباما با نشریه آتلانتیک ایراد شده که نتانیاهو را بزدل خوانده بود.

سخنان این مقام آمریکایی که نامش فاش نشده، واکنش تند نتانیاهو را به همراه داشت.

بایدن در اظهاراتش افزود: پدرم به من خاطر نشان کرد که برای صهیونیست بودن لازم نیست یهودی بود، چرا که من (یک صهیونیست) هستم.

بایدن همچنین در سخنانش گفت: به ایران اجازه نخواهیم داد که به سلاح هسته ای دست یابد، من آبروی 42 ساله ام را در مساله ای که از آن مطمئن نیستم به خطر نمی اندازم؛ وقتی چیزی می گویم، حتما به آن عمل می کنم.

آمریکا مهم ترین حامی رژیم صهیونیستی در جنایاتش به ویژه نقض حقوق اساسی فلسطینی هاست. واشنگتن نه تنها از طریق مالی و اقتصادی بلکه از راه های دیپلماتیک نیز از رژیم اشغالگر قدس حمایت و هرگونه تلاش بین المللی علیه سیاست های اشغالگری رژیم صهیونیستی را وتو می کند.

کد خبر 277468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha