مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه مطبوعات از بهره‌برداری از ۵۲ بوستان جدید در پایتخت و نهایی شدن طرح میدان انقلاب خبر داد.

مجتبي عبداللهي به همراه 14 نفر از مديران سازمان‌ها و شركت‌هاي زير مجموعه معاونت خدمات شهري در بازديد از بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با اشاره به طراحي ميدان انقلاب اظهارداشت: 170طرح براي ميدان‌انقلاب بررسي شد كه در نهايت از اين تعداد طرح‌ها 30 طرح انتخاب شد. وي تصريح كرد: جمعي از كارشناسان و متخصصان با مطالعات بسيار دقيق و به روز سرانجام از بين اين 30طرح يك طرح بسيار مطلوب و مناسب را براي ميدان انقلاب انتخاب كردند. عبداللهي با اشاره به اينكه در حال حاضر اقدامات نهايي براي طرح اشاره شده در ميدان انقلاب در حال انجام است، گفت: تا پايان سال المان ميدان انقلاب نصب خواهد شد.

عبداللهي در ادامه با اشاره به اينكه هيچ تغيير كاربري در بوستان و زمين مادر در طول مديريت قاليباف در شهرداري انجام نگرفته است، گفت: تمامي اسناد و مدارك در اين خصوص وجود دارد و در واقع هيچ تغييري در اين فضا صورت نگرفته است.
معاون امور خدمات شهري شهردار تهران با اشاره به اينكه هم‌اكنون 2600بوستان منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي در تهران ساخته شده است، گفت: تا پايان سال 52بوستان ديگر به تعداد بوستان‌هاي تهران افزوده خواهد شد به‌طوري كه زمين‌هايي كه براي بوستان‌هاي جديد درنظر گرفته شده است بالغ بر 12تا 30هكتار است.

وي در ادامه با اشاره به افتتاح نخستين كارخانه زباله‌سوزي در كشور گفت: اين مجموعه در حال حاضر به‌صورت آزمايشي در كهريزك در حال فعاليت است و طي هفته آينده به‌صورت رسمي فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.معاون امور خدمات شهري شهردار تهران بيان داشت: بايد در بخش زباله‌سوزي، جمع‌آوري و تبديل آن به انرژي نگرش خود را تغيير دهيم و در اين زمينه اتفاقات خوبي در شهرداري تهران در حال رخ دادن است.

وي در ادامه با اشاره به اينكه زباله‌هاي بيمارستاني طبق قانون به‌عهده بيمارستان‌هاست، گفت: شهرداري تهران در ماه‌هاي آتي برنامه‌هاي مدوني را در حوزه زباله‌سوزي و تبديل آنها به انرژي خواهد داشت. معاون خدمات شهري شهردار تهران از افزايش تعداد ايستگاه‌هاي آتش‌نشاني در شهر تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر در شهر تهران از 112 ايستگاه آتش‌نشاني برخورداريم كه تا پايان سال‌جاري تعداد اين ايستگاه‌ها به 120 مي‌رسد.

کد خبر 277657

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha