همشهری آنلاین: معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال ازآرشیو ۱۲۶میلیون سندبه صورت الکترونیکی در ثبت احوال کشور خبر داد.

آقای کرمی درشهرکرد هدف از اجرای این طرح را شتاب بخشی و آسان سازی خدمات دهی به هموطنان اعلام کرد.

وی گفت: 12 خدمت الکترونیکی در سازمان ثبت احوال به هموطنان ارائه می‌شود که نیاز به مراجعه ندارد و ثبت احوال می تواند با استفاده از آرشیو الکترونیکی با سرعت و کیفیت بالا خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه دهد.

معاون امور اسناد هویتی ثبت احوال افزود : ایجاد آرشیو الکترونیکی ثبت احوال ضریب حفاظت از اسناد را افزایش می‌دهد.

وی گفت: 500 دفتر پیشخوان دولت از 16هزار دفتر پیشخوان فعال در مناطق شهری و روستایی خدمات ثبت احوال را به مردم ارائه می‌کند.

کد خبر 277703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha