همشهری آنلاین: جلسات نمایشنامه‌خوانی با عنوان «فرهنگ عاشورا» با نمایشنامه «سردار مهرو ماه» نوشته محمدرضا کوهستانی و کارگردانی احمد سلیمانی روز ۲۸ و ۲۹ آبان‌ماه در تالار استاد ناظرزاده آغاز می‌شود.

آغاز نمایشنامه‌خوانی ایرانشهر با‌ "سردار مهر و ماه"

به گزارش فارس؛ علی فرحناک، سیدحمید لاجوردی، محسن آقاحسنی دراین نمایشنامه نقش‌خوانی می‌کنند همچنین زکیه بهبهانی به عنوان صحنه‌خوان با گروه احمد سلیمانی همکاری دارد.

«سردار مهر و ماه» نگاهی به داستان حضرت عباس(ع) دارد. آوردن امان نامه از طرف یزید برای او و پس دادن آن است...

احمد سلمیانی درخصوص برگزاری جلسات نمایشنامه‌خوانی در تماشاخانه ایرانشهر معتقد است: این حرکت برای اولین بار در حال شکل‌گیری است و امیدوارم این جلسات به طور مرتب در طول  سال برگزار شود. زیرا بسیاری از نمایشنامه‌های دیده‌نشده یا خوانده نشده را می‌توان به این شکل معرفی کرد.

وی در ادامه، خواستار تداوم این حرکت مثبت شد و اظهار داشت:ایرانشهر فضای مناسبی برای خواندن نمایشنامه دارد؛ و جای چنین جلساتی تاکنون در این مجموعه خالی بوده است. بنابراین امیدوارم برای تداوم این حرکت، منتظر ایام خاصی از سال نباشیم و گونه‌های مختلف نمایشنامه در آن خوانده شود.

جلسات نمایشنامه‌خوانی فرهنگ عاشورای تماشاخانه ایرانشهر از 28 آبان‌ماه تا 4 آذرماه ساعت 17:30 در تالار استاد ناظرزاده برگزار خواهدشد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

کد خبر 278505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha