همشهری آنلاین: هفته هشتم لیگ برتر با صدرنشینی دانشگاه آزاد تهران به پایان رسید.

Basketball

تیم دانشگاه آزاد موفق شد در هفته هشتم یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر را با برتری از پیش رو برداشته و به صدر جدول تکیه بزند.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، مصاف دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندرامام در کوارتر اول بازی با نتیجه 19 بر 16 به سود دانشگاه خاتمه یافت. بازیکنان دانشگاه در کوارتر دوم با مهار بازیکنان موثر پتروشیمی و همچنین استفاده از پرتاب‌های سه امتیازی موفق شدند 23 بر 18 برنده باشند و نیمه نخست را با اختلاف 8 امتیاز به سود خود خاتمه دهند. کوارتر سوم با تساوی 21 بر 21 به پایان رسید. این نتیجه در کوارتر سوم باعث شد تا برتری 8 امتیازی دانشگاه آزاد حفظ شود. در کوارتر چهارم تیم دانشگاه فرصت برای جبران حریف خود باقی نگذاشت و با افزایش شدت حملات خود و دفاع مستحکم در نهایت موفق شد با نتیجه 83 بر 66 پیروزی ارزشمندی در خانه به دست آورده و با تحمیل اولین شکست به تیم پتروشیمی بندرامام به صد جدول برسد.

تیم پالایش نفت آبادان بعد از چند هفته ناکامی موفق شد با نتیجه 79 بر 69 تیم ثامن مشهد را از پیش رو برداشته و به رده چهارم جدول صعود کند.

تیم هفت الماس قزوین در مصاف با صنایع پتروشیمی ماهشهر با اختلاف قابل توجه 29 امتیاز موفق به کسب سومین پیروزی این فصل خود شد و با برتری 88 بر 59 در رده هفتم قرار گرفت.

پمیناي اصفهان این هفته پذیرای شهرداری گرگان بود. تلاش ابن دو تیم هم امتیاز در جدول رده‌بندی در نهایت با نتیجه 62 بر 55 به سود پمینا خاتمه یافت. این پیروزی خانگی باعث صعود نماینده اصفهان به رده پنجم جدول شد.

دوشنبه 17 آذر ماه با انجام 4 بازی در هفته نهم، دور رفت مسابقات لیگ برتر (لیگ ملی) به انتها خواهد رسید. حساس‌ترین دیدار هفته پایانی مصاف تیم‌های بالانشین پتروشیمی بندرامام و مهرام خواهد بود.

در سایر دیدارها شهرداری گرگان و فولاد هفت الماس قزوین با هم دیدار می‌کنند، نفت آبادان و صنایع پتروشیمی ماهشهر مقابل هم به میدان می‌روند و تیم‌های ثامن مشهد و دانشگاه آزاد نیز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

 

کد خبر 280173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha