سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

تجسس‌های کارآگاهان جنایی پایتخت برای رازگشایی از قتل دختری با جسد سوخته، راز قاتل مخوف را فاش کرد.

متهم

اين مرد 23ساله نخست راننده آژانسي را به‌دليل اختلاف مالي به قتل رساند و در دومين جنايت جان دختر جواني را بعد از يك‌ماه آشنايي گرفت و گوش‌هايش را بريد.

  • كشف جسد سوخته

ساعت 8صبح روز يكشنبه به بستان زاده، بازپرس كشيك دادسراي امور جنايي خبر رسيد جسد دختري جوان حوالي بزرگراه آزادگان، پشت ديوار مركز شماره‌گذاري كشف شده است. جسد متعلق به دختري حدود 20ساله بود كه به جز صورت، همه بدنش سوخته بود. با اين حال معاينه جسد حاكي از آن بود دليل اصلي مرگ مقتول اصابت ضربات جسم نوك تيز به بدنش است. از سويي صورت وي نيز دچار جراحت‌هاي شديدي شده بود. به‌طوري كه از بيني و گوش هايش اثري نبود. در چنين شرايطي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد و به دستور بازپرس پرونده تجسس‌هاي افسران اداره دهم پليس آگاهي براي رازگشايي از اين جنايت آغاز شد.

  • قتل راننده آژانس

درحالي‌كه تحقيقات براي شناسايي عامل قتل دختر جوان در جريان بود گروه ديگري از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي كه سرگرم تحقيق درباره پرونده جنايت ديگري بودند جواني 23ساله را به‌عنوان متهم به قتل شناسايي و دستگير كردند. ماجرا از اين قرار بود كه روز چهارم مرداد‌ماه جسد مرد ناشناسي در اطراف بزرگراه آزادگان كشف و مشخص شد جسد متعلق به يك راننده آژانس است كه چند روز قبل ناپديد شده بود. بررسي‌ها نشان مي‌داد مقتول آخرين بار مردي را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش كرده و ديگر هيچ‌كس او را نديده بود. كارآگاهان با انجام تحقيقات فني و پليسي عامل اين جنايت را كه مجيد نام دارد در شهرك وليعصر شناسايي و او را شامگاه دوشنبه بازداشت كردند.

او در بازجويي‌هاي اوليه اعتراف كرد راننده آژانس را به‌دليل اختلافات مالي به قتل رسانده است. وي كه در كار فروش كفش است، گفت: از مدتي قبل از مقتول مبلغي پول طلب داشتم. او بخشي از طلبم را پس داد اما باز هم 600هزار تومان بدهكار بود. وقتي ديدم نمي‌توانم طلبم را از او بگيرم يك روز او را به اطراف بزرگراه آزادگان كشاندم و در محلي خلوت او را با چاقو به قتل رساندم و سوار بر خودروي پرايدش از آنجا فرار و چند روز بعد خودرواش را رها كردم.

  • رازگشايي از قتل دختر جوان

آنچه كه متهم به قتل اعتراف كرد با واقعيت مطابقت داشت بنابر اين تحقيقات از وي ادامه يافت تا اينكه اسرار جنايت ديگري نيز برملا شد. ماموران در همان ساعت‌هاي اوليه بعد از دستگيري مجيد خانه او را مورد بازرسي قرار دادند. آنها در آنجا ظرفي پر از الكل كشف كردند كه داخلش 2گوش انسان قرار داشت. اين موضوع يادآور كشف جسد دختر جوان بود كه گوش‌هايش جدا شده بود؛ از اين‌رو بازجويي‌ها از متهم ادامه يافت تا اينكه او اعتراف كرد يك روز قبل از دستگيري دختر جواني به نام معصومه را در حوالي بزرگراه آزادگان به قتل رسانده و گوش‌هايش را بريده است.

  • اعترافات هولناك

در چنين شرايطي صبح ديروز متهم به شعبه دوم بازپرسي دادسراي امور جنايي منتقل شد و از سوي بازپرس بستان‌زاده تحت بازجويي قرار گرفت. او درباره انگيزه‌اش از قتل دختر جوان گفت: از حدود يك‌ماه قبل با معصومه آشنا شدم و با او رابطه دوستانه‌اي داشتم تا اينكه همسرم از اين رابطه پنهاني با خبر شد. مي‌خواستم به رابطه‌ام با او پايان دهم اما او براي ادامه اين ارتباط اصرار مي‌كرد.

او حتي يك مرتبه با همسرم تماس گرفت و به همين دليل همسرم با 2فرزندم از خانه قهر كردند و من تنها ماندم. بايد كاري مي‌كردم تا زندگي‌ام از هم نپاشد. با همسرم تماس گرفتم و گفتم مي‌خواهم به رابطه‌ام با معصومه پايان دهم اما او باور نمي‌كرد؛ به همين دليل به او گفتم گوش‌هاي معصومه را برايش مي‌برم تا ثابت كنم كه ديگر به سراغ او نخواهم رفت.

به اين ترتيب نقشه قتل دختر جوان را طراحي كردم. متهم به قتل ادامه داد: ساعت 8شب با معصومه قرار گذاشتم. گفتم هنوز به تو علاقه دارم و مي‌خواهم برايت لباس بخرم. با اين بهانه او را سوار خودروام كردم و چند ساعت در خيابان‌ها بوديم تا اينكه حدود ساعت 10شب به محل قتل رسيديم. در آنجا با او درگير شدم. او را با ضربه لگد از خودرو پياده كردم و در ادامه با چاقو به او ضربه زدم و سپس گوش‌هايش را بريدم و در نهايت جسد او را آتش زدم و گريختم.

با پايان بازجويي‌هاي اوليه متهم با صدور قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت تا تحقيقات از وي ادامه يابد. در همين حال سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در اين‌باره گفت: تاكنون خانواده دختر جوان شناسايي نشده‌اند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد. 

کد خبر 281271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha