مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهردار تهران از رضایت کامل شهردار کربلا، معاون استاندار و نماینده استاندار کربلا و شهروندان این شهر بزرگ مذهبی از اقدامات کارگران زحمتکش خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد.

موکب‌های شهر بهشتی

مجتبي عبداللهي با اعلام اين مطلب گفت: نيروهاي خدمات شهري شهرداري تهران بحث نظافت و رفت و روب سطح معابر شهر كربلاي معلي را از هفته پيش آغاز كردند و تا آخرين ساعات روز گذشته نيز ادامه داشت. عبداللهي در ادامه به رضايتمندي شهردار و استاندار شهر كربلا و شهروندان از اقدامات نيروهاي خدمات شهري در ايام اربعين سيدو سالار شهيدان در كربلاي معلي اشاره داشت و گفت:

عملكرد نيروهاي زحمتكش خدمات شهري منجر به مشاركت مردم شهر كربلا در امر نظافت اين شهر و همكاري با نيروهاي خدمات شهري شد. وي در ادامه با بيان اينكه حركت،تلاش و زحمات نيروهاي خدمات شهري تأثيرات بسيار خوب فرهنگي و اجتماعي روي شهروندان اين شهر مقدس به همراه داشته است گفت:اين حركت از سوي كارگران زحمتكش خدمات شهري تأثيرات عمومي به همراه داشت و مردم اين شهر نيز به ياري اين نيروها شتافتند.عبداللهي در ادامه تصريح كرد: براساس گفته مسئولين و شهروندان كربلا، اين شهر امسال با كمك شهرداري تهران نسبت به سال‌هاي گذشته از نظافت و تميزي بسيار مطلوبي برخوردار بود.

  • اشك شوق خادمين امام‌حسين(ع) از نظافت شهر كربلا

معاون خدمات شهري شهردار تهران با تأكيد بر اينكه كارگران خادم خدمات شهري شهرداري تهران با ابراز خوشحالي و اشك‌ريزان از اين موضوع كه خادم امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) هستند، به خدمات رساني به زائرين آقا اباعبدالله الحسين(ع) مشغول بودند، به انتقال زباله‌ها به مركز دفن زباله شهر كربلا هم اشاره كرد و گفت: 12خودروي سيمي تريلر و ماشين كمپرسي توسط گروه موتوري سازمان مديريت پسماند شهر تهران، زباله‌هاي جمع‌آوري شده را از ايستگاه‌هاي مياني به مركز دفن زباله منتقل و تخليه كردند.

وي درخصوص ميزان زباله‌هاي جمع‌آوري شده گفت: ميزان زباله در شهر كربلا با توجه به تراكم جمعيت و زائرين متفاوت بوده است. چنانچه در روزهاي پرتراكم روزانه بيش از 10هزار تن زباله در شهر كربلا جمع‌آوري مي‌شد و اكنون با بازگشت زائرين اين ميزان به نسبت كاهش يافته است و روزانه بيش از 5 هزار تن زباله جمع‌آوري مي‌شود.وي به بازگشت گروه دوم نيروهاي خدمات شهري اشاره داشت و گفت:

اين گروه 1320نفري صبح روز دوشنبه براي زيارت حرم مطهر اميرالمومنين(ع) به نجف اشرف مشرف شدند و پس از آن به سمت مرز مهران حركت كرده و در بوستان ولايت مورد استقبال مسئولين وخانواده هايشان قرار گرفتند. عبداللهي ادامه داد:گروه سوم نيز كه در حدود 1000نفر هستند دوشنبه‌شب از كربلا به سمت نجف اشرف حركت كردند و پس از زيارت حرم مطهر اميرالمومنين(ع) به سمت مرز مهران حركت مي‌كنند و اين گروه نيز امروز در بوستان ولايت حضور مي‌يابند.

کد خبر 281305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha